Daljši od Fieste (11 cm) in krajši od C-Maxa (32 cm) naj bi bil očitno nekakšen vmesni člen, ampak z obliko precej naprednejši.

Izhaja iz leta 2009 predstavljene študije Iosis. Je že peti model v Fordovi seriji enoprostorcev. Je tudi logično nadaljevanje serije »kinetičnega« oblikovanja. Najbolj pa v oči pade odpiranje stranskih vrat. Zadnja stranska vrata so drsna, pa tudi sredinskega nosilnega stebrička ni. Sredinski stebriček kot nosilni element zamenjujejo jeklene ojačitve v vratih, ki takrat, ko so vrata zaprta tvorijo nekakšen namišljen sredinski steber. Za varnost je torej dobro poskrbljeno. Prostornost, vstopanje in izstopanje iz vozila so tako poleg nekaj višjega sedenja glavni aduti novega modela. Odprtina pri odprtih obojih vratih meri kar 1,5 metra. Prtljažnik nudi osnovnih 304 litre volumna, s pomočjo zlaganja sedežev 1386, vanj pa lahko zložimo tovor dolg tudi 2,35 m. Sicer je nastal na podvozju Fieste, vendar je zaradi nove inovativne in močnejše zgradbe karoserije v povprečju za 200 kg težji.

fordB, 004

Ponuja bogato serijsko opremo, odlikuje pa se tudi z odlično vozno dinamiko v tem razredu, saj je na primer standardno opremljen s sistemom za nadzor vektorjev navora (prenos navora na notranje kolo v ovinkih) in s funkcijo za preprečevanje naleta pri nizki hitrosti. B-MAX v Evropi uvaja novost, SYNC, sistem povezav v vozilu z glasovnim upravljanjem. SYNC je napreden vmesnik, ki omogoča integracijo naprav in izjemno povezljivost. Uporabniki lahko prek Bluetootha ali vtičnice USB povežejo svoje mobilne telefone in glasbene predvajalnike, prostoročno telefonirajo ter z glasovnim upravljanjem nadzirajo predvajanje glasbe in druge funkcije. Je torej nekakšna nadgradnja Bluetootha, bistveno razširjena in vključuje tudi funkcijo za pomoč v sili, ki potnikom v primeru nezgode pomaga poklicati pomoč.

B-Max prihaja tudi z novo generacijo motorjev. Fordova tehnologija ECOnetic za zmanjšanje izpustov CO2 zagotavlja najmanjšo porabo in izpuste CO2 v tem razredu, tako pri bencinskih kot pri dizelskih motorjih. V ponudbi bencinskih motorjev sta na voljo 1,4-litrski Duratec z 66 kW in 1,6-litrski Duratec s 77 kW moči, ki je opremljen z učinkovitim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom PowerShift z napredno dvojno sklopko. Med bencinskimi motorji  izstopa novi bencinski enolitrski trivaljnik Ford EcoBoost, z neposrednim vbrizgom goriva in turbino ter z nizko emisijo CO2. Prihaja v dveh različicah in sicer z močjo 74 ali 88 kW. Slednji s sistemom start in stop. Dizelska motorjev Duratorq TDCi sta dva, 1,6-litrski motor s 70 kW in njegova 1,5-litrska izpeljanka s 55 kW moči. Menjalniki so (razen pri 1,6 motorju) petstopenjski ročni.

Paketa opreme sta trenutno dva (Trend, Titanium) drugo leto pa bo na voljo še bogatejši Titanium+. Za osnovni Ford B-MAX (1,4) je treba po ceniku sicer odšteti 15.490 evrov, prevedeno v »akcijski popust« pa 12.990 evrov! Najdražji dizel stane 18.140 evrov. Letos jih nameravajo pri nas prodati 120, drugo leto pa še 350. To pomeni kar 10 odstotni delež v Fordovi slovenski prodaji in nič čudnega ni, da si od novega modela (tudi pri nas) veliko obetajo.