Že 83. avtomobilski salon ob ženevskem jezeru je postregel z ogromnim številom superšportnikov. Kriza – kaj je to? Lamborghini je pripeljal na ogled enega izmed treh (3) izdelanih ekskluzivnih modelov Veneno. Žal so že vsi trije prodani.

Čeprav se je že dolgo časa šušljalo o nasledniku Enza, je Ferrari s predstavitvijo najmočnejšega modela doslej, pod imenom LaFerrari, dodobra utišal množice. Ta je tudi takoj dobil konkurenta pri znamki McLaren. Model P1 je prvič stal pod sojem žarometov. O ekstremnih številkah ni potrebno zgubljati besed.

Preostali športni paket dopolnjujejo še Porsche 991 v različici GT3, Bugatti je pripeljal posebnega Veyrona, Koenigsegg Hundro, Pagani divjo Huayro. Spyker je predstavil koncept B6 Ventor, Američani so postregli s Corvetto »zgoraj brez«, Rolls Royce je izdelal najmočnejši model vseh časov Wraith, seznam super avtov pa se še kar nadaljuje.


la-ferrari_800x531

Drugi vrhunec salona je bila eksplozija mestnih športnih terencev. Za B-segment napovedujejo, da bo v letu 2014 prodanih 400.000 (150.000 leta 2012). Francozi bodo na trg vstopili z modeloma Renault Captur in Peugeot 2008. Fordov zastavonoša sliši na ime Ecosport in temelji na trenutni Fiesti. Armadi se pridružujejo Opel Mokka, Chevrolet Trax in Fiat 500X.

Ostale zanimivosti? Volkswagen je predstavil super varčen model XL1, ki je že nared za serijsko proizvodnjo. Še vedno pa nočejo izdali cene. Na razstavnem prostoru so bile še raznovrstne različice Golfovih »sedmic«, premiero pa je doživel Golf Variant sedme generacije. Dodaten prostor za prtljago so tako predstavili še pri Hondi s karavanskim Civicom, Dacia z Loganom MCV, Toyota z Aurisom in tako naprej.


Na prizorišču je bilo tudi veliko predstavnikov z azijskega trga, kateri pa zaradi zvezd, kot so Lamborghini Veneno, LaFerrari, Mclaren P1, niso bili deležni velike pozornosti.