Razred zase.

Od leta 1996 je na ceste zapeljalo že več kot 3,7 milijona Octavij. Vozilo, ki predstavlja kar 41 odstotkov prodaje znamke Škoda, je tako pred novo operacijo. Na kupce stavi s praktičnimi detajli, prostornostjo, varnostjo, novimi motorji ter samodejnimi menjalniki.

Nova Octavia v svojem segmentu postavlja visoka merila glede prostornosti. Čehinja tretje generacije ima prostorske značilnosti vozil višjih razredov. Je bistveno daljša ( 90 mm) in širša (45 mm) od druge generacije. Za 108 mm je daljša tudi medosna razdalja, kar je v prid predvsem potnikom na zadnji sedežni klopi. Pohvali se lahko z največjim prtljažnikom v razredu: 590 l.


Nov oblikovalski slog je naredil Octavio dinamično in hkrati brezčasno elegantno. Sprednji del poudarjajo vodoravne linije in na novo pozicijoniran logotip znamke Škoda. Stranski del je oblikovan bolj dinamično, novost je višja, dinamična linija stranskih stekel. Zadek je identičen manjšemu Rapidu, razlikovali jo boste le po zadnjih LED svetilih v obliki črke C.

Na novo zasnovana notranjost je polna praktičnih ter enostavnih rešitev. Nekatere so že poznane, večina jih je novih. Pripomočki za pritrditev tovora v prtljažniku, strgalo za led na pokrovčku rezervoarja, dvostranski tepih prtljažnika, 230 V vtičnica na zadnji klopi,  obešalnik, koš za smeti…Obliko je spremenila tudi armaturna plošča, ki nakazuje dvig kvalitete izdelave. Poleg tega so tudi ostali materiali bolj kakovostni in prijetnejši.

Serijsko varnost predstavlja sedem varnostnih blazin, ESC sistem z ostalimi podsistemi. Dodani so še pripomočki kot je zaviranje v sili, Lane Assistant, ki vozilu pomaga ohranjati smer na voznem pasu, večnaletno zaviranje oziroma samodejno zaviranje pri prometni nesreči, zaščita vozila pri prometni nesreči, zaznavanje utrujenosti voznika in aktivni pokrov motornega prostora za zaščito peščev.


Kupci bodo lahko izbirali med tremi paketi opreme Active, Ambition in Elegance. Vstopna različica, poleg varnostne opreme, ponuja klimatsko napravo, potovalni računalnik, pritrdišča ISOFIX, radio s podporo USB in AUX, voznikov sedež nastavljiv po višini in 16 palčna platišča.

Motorna paleta je sestavljena iz štirih bencinskih in dveh dizelskih agregatov. Bencinski TSI stroji premorejo od 63 do 132 kW moči. V dizelski ponudbi pa se nahajata 1,6 in 2,0-litrska agregata z razponom moči od 77 do 110 kW.

Cena osnovne Octavie znaša 14.690 evrov (1.2 TSI Active). Najcenejša dizelska varianta stane 17.290 evrov, trenutna športnica ( 1.8 TSI Elegance DSG) 24.590 evrov, za poslovno limuzino ( 2.0 TDI Elegance DSG) pa bo potrebno odšteti vsaj 23.890 evrov.