Sedmega januarja 1902 so Robertu Boschu odobrili patent za visokonapetostni magnetnik, ki je deloval v kombinaciji z vžigalno svečko. To je iznajdba, ki je prva zagotovila zanesljiv vžig mešanice goriva in zraka v motorjih z notranjim zgorevanjem, kar pomeni, da so Boscheve vžigalne svečke prispevale k tehnološkemu preboju v avtomobilski industriji. Boscheve svečke že 111 let igrajo pomembno vlogo v razvoju visoko zmogljivih, gospodarnih in okolju prijaznih motorjev. Danes praktično vsi proizvajalci motornih vozil uporabljajo Boscheve vžigalne svečke kot opremo za prvo vgradnjo. Tudi v motorjih za plovila, vodnih skuterjih, gozdarski in vrtnarski opremi, statičnih bencinskih motorjih, vodnih črpalkah in zasilnih generatorjih so uporabljene Boscheve svečke.

Naslovna slika (od leve proti desni):

– Prve Boscheve vžigalne svečke so bile prodane leta 1902.


– Od 50. do 70. let prejšnjega stoletja so bile najpogosteje vgrajene svečke velikosti serije »W«.

– Leta 2012 je Bosch predstavil vžigalne svečke s podaljšanimi izolatorji in novo tehnologijo konektorjev v obliki čaše.

V zadnjih 111 letih so pri Boschu razvili več kot 20.000 različnih vrst vžigalnih svečk in jih skupaj izdelali več kot 11 milijard. Poleg proizvodnih obratov v Nemčiji jih trenutno izdelujejo tudi v Braziliji, na Kitajskem, v Indiji in Rusiji. Boschevi inženirji v tesnem sodelovanju s proizvajalci motorjev po vsem svetu dosledno razvijajo vžigalne svečke že od njihove iznajdbe. Trenutno ponudba Boschevih vžigalnih svečk obsega okoli 1250 vrst s 26 različnimi razporeditvami elektrod.