Le nekaj ​tednov pred pričakovanim začetkom prodaje dveh novih izvedenk 208 – 208 GTI in 208 XY, Peugeot 208 v februarju potrjuje svoj vodilni položaj v B segmentu na tržišču Evrope (29 držav), meseca decembra 2012 se je prvič povzpel na prestol v tem segmentu. Z 20.700 registriranimi vozili je tako Peugeot 208 pred svojima najmočnejšima konkurentoma – VW Polo in Renault Clio IV.

Vzpon Peugeota 208 je deloma tudi zaradi razširjene ponudbe, saj je po novem kupcem na voljo tudi 3-valjni bencinski motor z 1.0l in 1.2l gibne prostornine. Še pred uradnim lansiranjem dveh bolje opremljenih in zmogljivejših različic 208 – 208 GTI in 208 XY, se je skoraj 40% kupcev odločilo za nakup zmogljivejših (tako po opremi kot motornih različicah) vozil.

“Naši inženirji so izoblikovali zmogljive avtomobile. V zahtevnem okolju, so rezultati tukaj, v skladu z našim ciljem, postali smo bolj odločni in bojeviti kot kdaj koli prej, “je dejal Maxime Picat, generalni direktor Peugeot.