Seat bo svojo nedvoumno predanost avto­ motošportu in zasebnim tekmovalnim ekipam izkazal na legendarnem GTI­ srečanju na avstrijskem Koroškem. Glavni magnet na seatovem razstavnem prostoru v Ribnici na južni obali Vrbskega jezera bo zagotovo novi Leon Cup Racer.

Temelji na petvratni izvedbi Leona in je lakiran v kovinsko matirano sivo barvo z oranžnimi poudarki. Njegov značaj nakazujejo 18­-palčna dirkalna platišča, širina koloteka pa je pri tej tekmovalni različici skoraj 40 cm večja kot pri serijskem modelu. Nov sprednji del vozila je prilagojen za optimalno aerodinamično učinkovitost in maksi­malno izmenjavo zraka v motorju in zavornem sistemu, velika kolesna ohišja z odprtinami na zadnji strani pa prispevajo k učinku hlajenja štiribatnih zavor. Pragova sta močno izstopajoča ter skupaj s sprednjim usmernikom zraka, gladkim dnom, difuzorjem na zadku in dvostopenjskim, na posebni opornici nameščenim usmernikom zraka ob robu strehe ustvarjata maksimalni stik s cestiščem za hitro vožene ovinke.

Za mogočni pogon Leona Cup Racer skrbi dvolitrski štirivaljni turbomotor. Njegova največja moč znaša 243 kW, največji navor pa je 350 Nm. Za prenos moči na sprednjo premo se uporabljata 6 ­stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG, ki se ga upravlja z volana, in elektronsko krmiljen zaporni diferencial. Posebna izvedba modela Cup Racer za vzdržljivostna tekmovanja je opremljena s sekvenčnim tekmovalnim men­jalnikom s prestavno ročico na sredinski konzoli in z mehanskim zapornim diferencialom. Določena je celo že predhodna nakupna cena Leona Cup Racer: 70.000 € (brez DDV) naj bi stala različica z menjalnikom DSG, 95.000 € (prav tako brez DDV) pa izvedba za vzdržljivostna tekmovanja s sekvenčnim menjalnikom in mehanskim zapornim diferenci­alom.