Bavarci začenjajo električni pohod. Njihov prvi predstavnik je model i3, ki bo nadaljeval poslanstvo užitka v vožnji, le da na čistejši električni način. Vozilo je narejeno iz ogljikovih vlaken materialov, kar izniči težo litij-ionskih baterij, ki se nahajajo pod potniško kabino. Razporeditev teže vozila je 50:50 glede na sprednjo in zadnjo os. Dolžina urbanega avtomobila je 4 m, v notranjosti pa je prostora za 4 odrasle potnike.  BMW i3 se lahko pohvali z izredno okretnostjo, saj rajdni krog znaša la 9,86 m. 

Poganja ga električni motor z 125 kW (170 KM) moči in 250 Nm navora. Motor tehta zgolj 50 kilogramov. Specifična konstrukcija hibridnega sinhronskega električnega motorja, razvita ekskluzivno za BMW i3, ohranja linearen prenos moči v višje sfere razpona vrtilne frekvence. BMW i3 se požene od 0 do 60 km/h v 3,7 sekunde, medtem ko za sprint od 0 do 100 km/h potrebuje 7,2 sekunde.


Litij-ionska baterija omogoča BMW i3 domet med 130 in 160 kilometrov pri vsakdanji vožnji. Ta razdalja se poveča za 20 kilometrov v načinu vožnje ECO PRO ter ECO PRO+. BMW i3 je prav tako na voljo z motorjem za podaljšanje dometa, ki ohranja stalen nivo polnjenja litij-ionske baterije med vožnjo, takoj ko napolnjenost pade pod določeno vrednost. To vlogo odigra 650 cm3 dvovaljni bencinski motor, ki razvije 25 kW (34 KM) moči in je nameščen tik ob električnem motorju nad zadnjo premo. S tem sklopom se maksimalni domet avtomobila v vsakdanji vožnji podaljša na približno 300 kilometrov.

Koncept nadzora z enojno stopalko v BMW i3 prav tako prispeva k privlačnemu doživetju v vožnji. Način regeneracije energije se vklopi v trenutku, ko voznik sprosti stopalko za plin. Električni motor preklopi iz pogonskega na generatorski način in polni litij-ionsko baterijo. Obenem pa ustvarja natančno krmiljen zavorni učinek. Regeneracija energije je odzivna na hitrost, kar pomeni, da avtomobil »jadra« z maksimalno učinkovitostjo pri visoki in ustvarja močan zavorni učinek pri nizki hitrosti.

Cena modela BMW i3 se bo v Nemčiji pričela nekje med 36.000 in 38.000 evri. BMW je predstavil serijsko verzijo vozila na avtomobilski razstavi IAA v Frankfurtu, septembra 2012. Redna proizvodnja tega modela naj bi se pričela še letos.