Škoda Yeti

Škoda Yeti je eden izmed najbolj priljubljenih kompaktnih športnih terencev. Tokrat je prvič na voljo v dveh izvedbah: kot elegantno in prefinjeno mestno vozilo ter kot vsestransko terensko vozilo, pripravljeno na pustolovščine.

Yeti se v obeh različicah ponaša z novim sprednjim in zadnjim delom, novimi aluminijastimi platišči, osveženo notranjostjo, novimi “simply clever” rešitvami, izjemno funkcionalnostjo in široko paleto kombinacij motorjev in menjalnikov. Svetovna premiera obeh modelov bo na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prodaja pa bo na prvih trgih stekla konec leta. V Sloveniji bodo novo vozilo predstavili v začetku leta 2014.

Yeti je prvi Škodin model z opcijskim optičnim parkirnim sistemom s kamero za vzvratno vožnjo. Škoda tako v svoja vozila vgrajuje vse več varnostnih in komfortnih asistenčnih sistemov.

Za Yeti je zdaj prvič na voljo najnovejša generacija parkirnega sistema s krmilno avtomatiko Automatic Parking Assistant. Ta omogoča avtomatsko vzvratno parkiranje na bočna in prečna parkirna mesta, pa tudi odparkiranje. Novi Yeti se premierno ponaša tudi s sistemom KESSY za avtomatsko odklepanje/zaklepanje in zagon brez ključa.

Vrhunec ponudbe Škode Yeti je in ostaja sistem zadnjih sedežev VarioFlex, ki omogoča edinstveno prilagodljivost potniške kabine. Vsakega od treh zadnjih sedežev lahko npr. poklopite ali izgradite. Ko je sredinski sedež izgrajen, je zunanja sedeža mogoče pomakniti tudi prečno ali vzdolžno. Yeti se iz petsedežnika v trenutku prelevi v štirisedežnika in potnikom na zadnjih sedežih ponudi še več prostora.

Prenovljeni Yeti ponuja štiri dizelske in tri bencinske motorje, vse s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva – od 1.2 TSI z močjo 77 kW (105 KM) pa vse do 2.0 TDI z močjo 125 kW (170 KM). Odvisno od motorja je vozilo opremljeno s peto generacijo pogona na sprednji kolesi ali štirikolesnim pogonom s sklopko Haldex. Avtomatski menjalniki v Yetiju so izključno najsodobnejši 6- ali 7-stopenjski menjalniki z dvojno sklopko (DSG).

Pri izvedbi GreenLine z motorjem 1.6 TDI z močjo 77 kW (105 KM), pogonom spredaj in ročnim menjalnikom emisija CO2 znaša le 119 g/km, kar ustreza porabi 4,6 litra dizelskega goriva na 100 km. Poleg tega so na voljo trije motorji s paketom ukrepov Green tec: 2.0 TDI z močjo 103 kW (140 KM) in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, 1.6 TDI z močjo 77 kW (105 KM) in 7-stopenjskim menjalnikom DSG ter bencinski motor 1.4 TSI z močjo 90 kW (122 KM). Ta motor, ki je kombiniran s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom, je na voljo izključno kot varčna izvedba Green tec. Paket Green tec zajema sistem start-stop, sistem za regeneracijo zavorne energije (rekuperacijo) in pnevmatike z manjšim kotalnim uporom.

Dizelski motor 2.0 TDI z močjo 125 kW (170 KM) je sedaj na voljo v odlični kombinaciji s štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko. Yeti s pogonom spredaj in motorjem 1.6 TDI z močjo 77 kW (105 KM) pa je mogoče kombinirati s 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko.