Prenovljena češka admiralska ladja ima na novo zastavljeno obliko sprednjega in zadnjega dela vozila. Prenovljeni so sprednji odbijač, blatnik in pokrov motorja, katerega krasi novi emblem znamke. Prenove sta bili deležni še sprednji meglenki, prednja žarometa in mreža hladilnika. Limuzinski Superb je dobil novi zadek, ki je sedaj veliko bolj všeč in skladen, kot pri prejšnji generaciji. V ponudbo sta dodana dva nova kovinska odtenka grafitno siva in mesečno bela, program platišč pa vključuje nova aluminijasta platišča s premerom od 16 do 18 palcev.

Med novosti pod imenom ‘Simply Clever’ sodi sistem pokrova prtljažnika, imenovan twindoor. Po zaslugi Škodinega patenta lahko pokrov prtljažnika limuzinske izvedbe dvignemo v dveh stopnjah – samo pokrov prtljažnika oziroma pokrov prtljažnika skupaj z zadnjim steklom. Tu je še veliko drugih praktičnih rešitev – odstranljiva led svetilka, odstranljiv podnožnik lounge step, dvojni senčnik, inovativen predal v vratih za dežnik in še bi lahko naštevali.

Neprekosljiva v tem razredu ostaja Superbova prostornina prtljažnika, ki v limuzini meri 595 litrov, v Combiju pa kar 633 litrov – obe vrednosti imata oznako ‘best-in-class’. Če podremo zadnjo sedežno klop, se prostornina prtljažnika poveča na 1.700 oziroma 1.865 litrov.


40_Superb_Combi_on_location

Kupci lahko izbirajo med štirimi paketi opreme – Active, Ambition, Elegance in Laurin&Klement. Za notranjost novega Superba je zdaj skupaj z novimi 3- in 4-krakimi volani na voljo kar devet različnih izvedb volanov. Omeniti velja tudi nove materiale in vzorce za sedežne prevleke, pa tudi nove dekorativne elemente. Za najprestižnejšo izvedbo opreme Škoda Superb L&K je na voljo nova barvna kombinacija rjava-slonokoščena za notranjost.

Motorno paleto sestavlja nabor štirih bencinskih motorjev in treh dizelskih motorjev. Osnovo bencinsko različico zastopa 1,4-litrski TSI, sledita mu 1,8-litrski TSI, 2,0-litrski TSI. Največji 3,6-litrski motor FSI pa je rezerviran za vozila s štirikolesnim pogonom. Razpon moči bencinskih motorjev se giblje od 92 kW do 191 kW moči. Dizelska ponudba obsega 1,6-litrski TDI in dve različici 2,0-litrskega TDI agregata. Razpon moči je od 77 kW do 125 kW. Posamezni motorji so na račun sistema start-stop in regeneracije zavorne energije varčnejši za približno 20 odstotkov.


Za vstopni bencinski model 1.4 TSI active v limuzinski izvedbi bo potrebno odšteti vsaj 19.990 €, za vstopni dizelski še dodatnih 1.600 €. Bolj priljubljeni karavanski Superb je od limuzinskega dražji za okroglih tisoč evrov. Vrh ponudbe predstavlja karavanska izvedba 3.6 FSI L&K s štirikolesnim pogonom Haldex in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom DSG, zanjo pa bo treba odšteti 47.263 €.

Za nakup Škodinega paradnega modela se je že pred uradnim začetkom prodaje odločilo osemdeset Slovencev, letno pa bo na naše ceste zapeljalo preko tristo vozil Škoda Superb. Večinski delež prodaje bo predstavljala karavanska različica v kombinaciji z dizelskim agregatom.