Novi MINI je narejen na  novi platformi in bo na voljo s tri in štiri-valjnimi motorji. MINI je dimenzijsko zrasel v vse smeri. Od aktualnega modela je daljši za 9,8 milimetrov, širši za 4,4 in za 7 milimetrov višji. Vsi ti dodatni centimetri se verjetno še najbolj poznajo v prtljažniku. Ta se je s 160 povečal na precej bolj praktičnih 211 litrov.

Oblika se ponaša z novimi potezami, ki so še zmeraj v skladu s klasično “mini” zasnovo. Torej, od starejše različice ga je najlažje prepoznati po novih dnevnih lučeh z LED tehnologijo, ki tvorita skoraj zaključena kroga v dnevnem načinu.

Novosti so najbolj opazne v notranjosti. Merilnik hitrosti se po novem nahaja na standardnem mestu nad volanskim obročem. Sredina armaturne plošče ima večji zaslon. Novo mesto je dobil gumb za vžig in izklop motorja, ki, utripa po ritmu bitja srca.


P90139132

Izboljšana sta tudi krmiljenje in vožnja. Novi vzmetni sistem zagotavlja manjši hrup v kabini in bolje absorbira vibracije s ceste.

Ob začetku prodaje, spomladi prihodnje leto, bodo na voljo trije modeli. Model Cooper bo po novem postregel 1,5-litrski trivaljni bencinski agregat s 98 kW (134 KM) moči. Različica Cooper D z 1,5-litrskim dizelskim agregatom bo zmogel 84 kW (114 KM) moči. Najhitrejšega MINI Cooper S pa bo poganjal 2,0-litrski bencinski agregat, ki razvija kar 145 kW (192 KM) moči in zmore z mesta do 100 km/h pospešiti v 6,8 sekunde.