Študija Beetle Dune kot možna cross-različica oblikovalske ikone je bila predstavljena na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu v Detroitu (od 13. do 26. januarja).  Gre za Beetla v širši, privlačnejši in robustnejši terenski preobleki – za avto, ki izstopa iz povprečja.

Beetle Dune je študija s predserijskim značajem. Beetle Dune je torej konceptni avto. Zaenkrat. Vendar pa je vse na njem izvedljivo. Predserijski koncept. Avto, ki sredi michiganske zime že napoveduje naslednje poletje. Snovalci so na zadek 30 mm višje dvignjenega Beetla enostavno pritrdili par smuči. Po vzoru legendarnega hrošča ali Porschejevih zračno hlajenih športnih modelov. Dune (sl. sipina) – že samo ime ter dvignjena karoserija, velike 19-palčne pnevmatike in terenska preobleka kar kričijo, da bi tako kot nekoč Volkswagnovi buggyji radi osvajali plaže in sipine. Poleti se bomo s smučmi na zadku zato odpravili na sandboarding, smučanje po pesku.

beetle dune

Volkswagen z modelom Beetle Dune obuja idejo, ki se je rodila januarja 2000 s študijo New Beetle Dune, ki so jo predstavili v Los Angelesu. A medtem, ko je bila ta v Kaliforniji predstavljena študija še zlasti z vidika notranjosti in zasnove strehe prava znanstvena fantastika, se Volkswagen s študijo Dune, letnik 2014, mnogo bolj realistično spogleduje s serijsko proizvodnjo.

Dune poganja 210- »konjski« bencinski turbomotor z dinamičnimi voznimi zmogljivostmi. Model ima pogon na sprednji kolesi. Močnejši modeli Beetla z bencinskim turbomotorjem – torej tudi Dune – so opremljeni tudi z elektronsko prečno zaporo diferenciala XDS.