Severnoameriški mednarodni avtomobilski salon 2014 v Detroitu gosti svetovno premiero Volvovega novega koncepta XC Coupé – to je drugi od treh konceptnih avtomobilov, ki predstavljajo dizajnerske smernice prihodnosti podjetja. Na razstavnem prostoru je prikazana notranjost vozila v obliki viseče skulpture v razmerju 1:1, tako so vsi detajli in funkcionalnost vsestranske notranjosti vidni vsem obiskovalcem prostora.

Tako kot pri pohvaljenem in nagrajenem Volvo konceptu Coupé so višji podpredsednik dizajna pri Volvu, Thomas Ingenlath, in njegova ekipa uporabili koncept XC Coupé za predstavitev dizajnerskih možnosti Volvove nove platforme SPA (Scalable Product Architecture), ki bo podpirala vse Volvo avtomobile prihodnosti, tudi povsem novega XC90 še v tem letu.

137889_1_5

Koncept XC Coupé je predstavljen poleg skulpture notranjosti.

»Želeli smo ustvariti umetnino, ki poudarja konceptualno in inovativno področje tovornega prostora. In da lahko to vidijo prav vsi obiskovalci, ne le tisti, ki so blizu vozila, smo ustvarili skulpturo satenasto bele barve s temnim steklom, ki pokriva področje tovornega prostora in opremo za ekstremno smučanje. Resnična umetnina, postavljena v svet funkcionalnega dizajna,« poudari Robin Page, direktor notranjega dizajna pri podjetju Volvo Cars.

Skulptura notranjosti poudarja Volvovo filozofijo »Designed Around You«, s fokusom na področje tovornega prostora, ki s pametnim dizajnom umešča opremo za aktivnosti na prostem. Skulptura prikazuje, kako so dizajnerji oblikovali predele za mokro in suho opremo na moderen in estetsko čist način.

»Barvna shema in jezik modernega dizajna ilustrirata našo povezavo in vpliv izdelkov modernega dizajna za aktivnosti na prostem, kot so izdelki švedskega proizvajalca POC,« doda Thomas Ingenlath. »Del, na katerega sem najbolj ponosen, je ustvarjanje nečesa tako edinstvenega in svežega v industriji, ki deluje predvsem na tradicionalne načine predstavitve novih izdelkov. Za mene je to res prava umetnina.«