Nova uganka testiranja deklarirane porabe goriva. Mercedes -Benz je v aktualni razred C vgradil 41-litrsko posodo za gorivo in s tem prihranil kilograme.

Ob lansiranju razreda C, se je Mercedes hvalil, da je novi generaciji uspelo “shujšati” za 16-odstotkov oz. 75 kg v primerjavi s predhodnikom. Seveda ob tem niso izdali velikosti rezervoarja za gorivo. Industrijski viri pravijo, da je poteza primer, kako proizvajalci avtomobilov uporabljajo vse možne načine, da bi pridobili najboljše ocene na testnih merjenja CO2 izpustov in porabe goriva.

Z manjšim rezervoarjem, ki je 18 litrov manjši od serijskega, je Mercedesu uspelo znižati težo vozila za 12 kg. V skladu z evropskimi predpisi, se uradna masa praznega vozila poda s posodo za gorivo, ki je napolnjena 90-odstotno in težo voznika, ki znaša 75 kg.


Med uradnimi testi NEDC porabe goriva, je bil razred C z bencinskim motorjem, na začetku napolnjen s samo 36,9 l goriva, kar je mnogo manj kot prejšnja generacija, ki je na začetku testa vsebovala 53,1 l goriva. Čeprav majhen rezervoar za gorivo razredu C zniža maso za manj kot 1-odstotek, je takšno goljufanje nesprejemljivo za Mercedes.

Poleg tega, bo v Nemčiji Mercedes kupcu zaračunal 59,50 evra za večji, 66 – litrski, rezervoar za gorivo. V Veliki Britaniji , bo 66 -litrski tank v serijski ponudbi, kako se bo Mercedes C prodajal v Sloveniji trenutno nimamo podatka. Kakorkoli, številke o izpustu CO2 in deklarirani porabi goriva, se bodo nanašale na model z 41 -litrskim rezervoarjem.

Mercedes se zagovarja, da so manjši rezervoar vgradili namenoma, saj je novi razred C izjemno varčen in ne potrebuje ogromnega rezervoarja. Za tiste, ki pa opravljajo relacijske vožnje, so pripravili večji 66-litrski rezervoar, kot dodatno opremo.


Ali bo v prihodnosti volumen rezervoarja postala nova tržna niša? Bo večji rezervoar po novem potrebno doplačati, tako kot je sedaj (še nedavno serijska) plačljiva rezervna guma?

Vir: AutoCAR