Mercedes je v obdobju prave male revolucije. Eden glavnih krivcev za preporod znamke je definitivno Slovenec, Robert Lešnik, ki iz nekdaj strogo klasično zadržane avtomobilske znamke, ustvarja modne kreacije na štirih koles. Po modelih A, CLA in S, sta se v deželo pod Alpami pripeljala še limuzinski razred C in križanec GLA.

Z dolžino 4,41 metra, z medosno razdaljo 2,69 metra bo GLA začel prepričevati širok krog kupcev, med katerimi bodo prevladovali prej starejši kot mlajši kupci. Bogato založena je že osnovna izvedenka, ki razpolag s kopico varnostne opreme. Dolg je tudi seznam dodatne opreme in izbira med štirimi agregati. Paleto agregatov sestavljata dva dizla (200 CDI in 220 CDI) in dva bencinska motorja (GLA 200 in GLA250), z razponom moči od 100 do 155 kW. Križanec je na voljo s pogonom 4Matic, ki je na voljo z vsemi motorji, razen v kombinaciji z bencinskim GLA200. Trenutno najcenejši GLA stane 29.280 evrov. Več v prispevku s predpremiere tukaj.

mb gla 3


Več pozornosti je na predstavitvi požel novi razred C. Oblikovno gre nekako za pomanjšano različico razreda S. Novi razred C je v primerjavi s predhodnikom izgubil 100 kilogramov, medtem ko je pri dolžini pridobil 95 milimetrov, medosna razdalja pa se je povečala za 80 milimetrov. Prvič v zgodovini Mercedes-Benza bodo kupci lahko izbirali različne pakete zunanjosti in notranjosti (Classic, Avantgarde, Elegance), v preteklosti je določen paket pomenil dokončno podobo, ki je krasila vozilo.

V Sloveniji bodo na začetku tri motorne različice. Osnovni bencinec je C 180 z močjo 115 kW (155 KM), sledi mu C 200 z močjo 135 kW (184 KM). Dizelsko ponudbo trenutno predstavlja C 220 BlueTEC z močjo 125 kW (170 KM). Novi razred C se bo ponašal s številnimi najsodobnejšimi tehnološkimi pomagali povzetih po razredu S.

Dolg je tudi seznam dodatne opreme med katero sodi zračno vzmetenje Airmatic, nadalje so tukaj še LED svetila, izbira maske hladilnika, Distronic Plus, head-up zaslon, ozvočenje Burmester … Na spisku se nahaja tudi doplačilo za večjo posodo goriva, saj je serijsko v razredu C nameščena zgolj in samo 41-litrska posoda za gorivo! V kolikor boste želeli večjo avtonomijo in s tem 66-litrsko posodo za gorivo, boste morali primakniti še 67 evrov.


Cene razreda C se pričenjajo pri 32.480 evrih (C 180), za C 200 bo potrebno odšteti 35.200 evrov, medtem ko bo dizelsko gnani C stal vsaj 37.210 evrov. Za letošnje leto načrtujejo pri slovenskem zastopniku prodati 180 vozil razreda C.