Opel Mokka nadaljuje zmagovito vožnjo tudi 18 mesecev po tem, ko je zapeljala v prodajne salone in tako postaja evropska prodajna uspešnica. Za inovativen mali kompaktni SUV je Opel namreč prejel že več kot 200.000 naročil, februarja pa celo največ doslej.

Tako se je v manj kot v enem letu prodaja Mokke v Evropi podvojila. Do aprila 2013 je namreč bilo prodanih 100.000 Mokk in s tržnim deležem 11,3 odstotka v razredu, je bila Mokka tretje najbolje prodajan mali kompaktni SUV. V severni Evropi je vodilna v Skandinaviji, saj je tako na Finskem kot Norveškem, v odločnem vodstvu s tržnim deležem segmenta 24, oziroma 21 odstotkov. V Veliki Britaniji znaša njen tržni delež 17 odstotkov, medtem, ko je v Nemčiji Mokka v prvih dveh mesecih letošnjega leta po prodaji prva med vsemi SUV (po podatkih nemške zvezne pisarne za motorna vozila KBA), s tržnim deležem skorajda 12 odstotkov. V Sloveniji je bilo od začetka prodaje (oktober 2012) do danes prodanih več kot 400 Oplov Mokka.