Valentino Rossi je, kljub številnim možnostim individualizacije malega mestnega avtomobila, želel ustvariti njemu edinstvenega ADAMA.

Tako je zaživela posebna izdaja VR|46 Limited Edition, različica z izrazitimi in prepoznavnimi potezami. Večkratni svetovni prvak je dal prosto pot domišljiji in dodal osebno noto živahnemu ADAMU, pri čemer je sledil svojim strastem: energičnosti, dinamičnosti in športnosti ter tako ustvaril avto, ki izstopa iz množice.

Vse značilnosti, ki jih najdemo v malem urbanem avtomobilu modernega življenskega sloga z neomejenimi možnostmi za prilagoditev, postavljajo ADAMA med najbolj vsestranske in unikatne predstavnike avtomobilističnega sveta.

Ekskluzivnost je še bolj očitna v seriji VR|46, ki je zasnovana na športni osebnosti različice ADAM Slam, vendar v primerjavi s slednjim prinaša edinstvene elemente, kot je barvna streha. Le-ta je na voljo v ogljeni črni, mat črni ali mat sivi barvi in se ujema z naborom štirih zunanjih barv – kovinsko črni, rumeni, rdeči in beli, ter tako omogoča sestavo 12 različnih izgledov. Za popoln učinek poskrbi logo VR|46 v Valentinovi fluorescentno rumeni barvi, ki krasi nekatere površine vozila v sijajno črni barvi, kot so npr. pragovi. Dolg seznam dodatne opreme ADAMA nato kupcu omogoča še dodatno personalizacijo po svojem okusu in željah.

“Opel ADAM me je takoj prepričal, a ne le s svojimi privlačnimi linijami, opremo in tehnologijo. Res se mi zdi zabavna možnost poosebljanja ADAMA s številnimi možnostmi. Preizkusil sem toliko različnih kombinacij, da se niti ne spomnim koliko, a zagotovo dovolj, da sem našel idealno zase” je dejal Valentino Rossi.

ADAM VR|46 in Valentino Rossi bosta obraz nove celostne komunikacijske kampanje v Italiji, ki bo vključevala tudi digitalne medije.