Dostavniški trojček, ki je doživel prenovo prihaja na ceste sredi leta in poleg več udobja za potnike prinaša tudi vse možne sodobne tehnologije. Seveda so v glavnem podatki identični, nekaj razlik pa je vseeno. Fiat na primer uporablja svoje 2,0- in 2,3-litrske motorje…

140422_Ducato_02 wp

Fiat Ducato


Ducato predstavlja šesto generacijo uspešnega modela iz palete Fiat Professional. Paleta vozil Ducato obsega osem različnih prostornin, od 8 do 17 m3. Poleg tega bo novi Ducato na voljo v štirih dolžinah in treh višinah pri lahkih dostavnih vozilih in v šestih dolžinah pri Ducatu za nadgradnjo.

Poganjajo ga motorji  MultiJet II z močjo od 85 kW (115 KM) do 132 kW (180 KM). Na voljo pa je tudi s samodejnim menjalnikom Comfort Matic. (2.0 MultiJet, 85 kW (115 KM), navor 280 Nm (5-stopenjski menjalnik); 2.3 MultiJet, 96 kW (130 KM), navor 320 Nm (6-stopenjski menjalnik); 2.3 MultiJet, 110 kW (150 KM), navor 350 Nm (6-stopenjski menjalnik); 3.0 MultiJet, 132 kW (180 KM), navor 400 Nm (6-stopenjski menjalnik). Samodejni menjalnik Comfort Matic je na voljo pri vseh pogonskih agregatih MultiJet 2.3 in 3.0.

Novi Ducato ponuja tudi napredno tehnologijo, z najnaprednejšimi varnostnimi sistemi in napravami, ki so v pomoč vozniku; med slednjimi je zagotovo novi informacijsko – razvedrilni sistem.


PEUGEOT_BOXER_2014_002 wp

Peugeot Boxer

Boxer odslej ponuja izbor vozil, razdeljen na tri stopnje opremljenosti in razne doplačilne pakete opreme: paket za delovišče, paket za lepši videz, paket City, paket za udobje, paket za gretje…

Boxer poganja šesti dizelskih motorjev zadnje generacije s filtrom trdnih delcev (FAP), ki zadostuje ekološkemu predpisu Euro 5 (2,2 in 3,0 HDi; za več podatkov glej Jumper!) Na osnovi treh medosnih razdalj (3 m, 3,45 m in 4,04 m) so nezastekljene in zastekljene izvedenke furgonov na voljo v štirih dolžinah (L1, L2, L3 in L4; 4,9 do 6,4 m) ter treh višinah (H1, H2 in H3; 2,3 do 2,8 m). Za prevoz oseb sta na voljo izvedenki kombi s 5 do 9 sedeži in minibus s 14 ali 17 sedeži (s homologacijo Euro 4), ki dopolnjujeta paleto vozil.

Za potrebe predelave je predvidenih nekaj opcij, kot na primer predoprema DANGEL 4X4, ojačano zadnje vzmetenje za zelo prostorno karoserijo s prtljažnimi vrati in predoprema ESP za predelave AL-KO. Za furgone in šasije je na voljo tudi izbor podvozij za predelavo v avtodom, ki vključuje vrtljive sedeže.

Razpon skupne dovoljene mase je od 2,8 do 4 tone in ponuja izborom šestih skupnih dovoljenih mas:

– različice Light: 328 (2,8 tone) / 330 (3 tone) /333 (3,3 tone) / 335 (3,5 tone)

– različice Heavy: 435 (3,5 tone) / 440 (4 tone)

Odvisno od medosne razdalje je možno nakladalni prag znižati za 60 do 70 mm po zaslugi zadnjega vzmetenja s pnevmatsko kompenzacijo. Slednje ohrani tudi stalno višino podvozja ne glede na obremenitev in s tem nudi še več udobja med vožnjo. Stikalo se nahaja na armaturni plošči, prikaz položaja pa je možno odčitati z instrumentne plošče. Vozilo ponovno zavzame nominalno višino pri hitrosti 20 km/h.

14R54 jumper wp

Citroen Jumper

Paleta vozil ponuja nezastekljene in zastekljene furgone:

– podaljšane kabine s 7 sedeži (v sodelovanju s podjetjem Durisotti),

– ploščad s kabino (3 sedeži) in ploščad s podaljšano kabino (7 sedeži),

– prekucnike z največjo dovoljeno skupno maso 335 in takšne z največjo dovoljeno skupno maso 435 Heavy 5 (v sodelovanju s podjetjem Gruau),

– izvedenke, pripravljene za nadgradnjo: golo ogrodje karoserije, podaljšana kabina, pod s kabino …

Za prevoz oseb je Jumper na voljo v kombijevski izvedenki s 5 do 9 sedeži. Širino tovornega prostora med blatniškimi koši je 1,42 m, uporabna širina je 1,87 m, dolžina vse do 4,07 m, prostornina pa od 8 do 17 m3. Drsna bočna vrata so lahko široka do 1,25 m, zadnja vrata pa v višino merijo do 2,03 m. Jumper ponuja 6 robustnih in učinkovitih dizelskih motorjev (2,2 in 3,0). HDi 110 (81 kW/110 KM/ 250 Nm) je namenjen predvsem za mestno rabo. Na voljo je v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom; HDi 130 (96 kW/130 KM/320 Nm) ponuja dober kompromis med zmogljivostmi in porabo goriva za kombinirano vožnjo. Opremljen je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Ta tip motorja je na voljo tudi s tehnologijo Stop&Start; e-HDi 130omogoča še nižjo porabo goriva (6,6 l/100 km); HDi 150 (110 kW/150 KM / 350 Nm) je primeren za vse oblike uporabe, ki zahtevajo moč, navor in dobre pospeške. Opremljen je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in je ravno tako lahko opremljen s tehnologijo Stop&Start kot motor e-HDi 150; HDi 180 (130 kW/177 KM/400 Nm) je idealen za večje izvedenke in obremenitve, ki terjajo moč. Ta tip motorja je opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Impression