Konec preteklega tedna se je odvila prva javna predstavitev novega Oplovega lahkega gospodarskega vozila na razstavi gospodarskih vozil v Birminghamu. Ob novi generaciji Vivara je bil premierno predstavljen tudi Opel Movano z novimi zmogljivimi in sočasno posebej gospodarnimi motorji.

Novi Opel Vivaro je praktičen, učinkovit in oblikovno še bolj privlačen. Njegova druga generacija združuje funkcionalnost lahkega gospodarskega vozila in prednosti pisarne na kolesih, z dizajnom ter oblikovno privlačnostjo osebnega vozila. Njegove številne različice so daljše, z večjo prostornostjo in nosilnostjo. Namenili so mu najsodobnejšo informacijsko zabavno tehnologijo sistema IntelliLink z uporabniku prijaznim navigacijskim sistemom ter številnimi podsklopi za hitro in učinkovito preobrazbo kabine v mobilno pisarno. Novi Vivaro je ob vsem tem še ekstremno gospodaren. Pod njegovim motorni pokrovom delujejo povsem novi turbo dizelski motorji, z odločno zmanjšano porabo goriva. Sto kilometrov vožnje zmore s samo 5,7 litrov goriva.

Kot najpomembnejši član Oplove družine gospodarskih vozil je Vivaro temelj njene uspešnosti in sočasno pomemben člen strategije rasti znamke DRIVE! 2022. Zato je Opel ob zagonu izdelave novega Vivara vložil v britansko tovarno v Lutonu 95 milijonov evrov in sočasno prestrukturiral del podjetja, odgovornega za gospodarska vozila.

Opel-Movano wp1

Tako kot Vivaro je bil tudi Movano deležen številnih izboljšav na področju varnosti. Po novem je serijsko opremljen s sistemom ESC in številnimi drugimi sistemi pomoči vozniku, med katere sodi tudi posebno ogledalom za pokrivanje mrtvega kota in izboljšanje preglednosti neposredne okolice vozila.

Motorno ponudbo Movana sestavlja po novem pet turbodizlov, z dvema različicama povsem novega, 2,3-litrskega motorja BiTurbo. Ta z dvema turbinskima polnilnikoma združuje velike zmogljivosti, s posebej omejeno porabo goriva in majhnim izpustom CO2 (100 kW/136 KM/340 Nm; 120 kW/163 KM/360 Nm). Izhodiščni različici Movana je namenjen 2,3-litrski turbodizelski motor največje moči 81 kW/110 KM. Doseže torej deset KM več, kot dosedanji izhodiščni motor. Tako kot motor 2.3 CDTI največje moči 92 kW/125 KM, ohranja majhno porabo goriva in omejene izpuste,

Doslej je bil najdaljši Movano L4 na voljo le z dvojnimi zadnjimi kolesi. Zdaj si ga je mogoče, ob različnih višinah, omisliti tudi z enojnimi kolesi zadaj. Tovrstna rešitev zagotavlja številne prednosti. Nakladalna površina med zadnjima notranjima blatnikoma je širša za 300 milimetrov, kar lajša prevoz zajetnejših tovorov. Z manjšo maso vozila, je manjša tudi poraba goriva. Operativni stroški so manjši tudi zato, ker manjši stroški povezani z zamenjavo gum.

Poleg velike gospodarnosti je pri Opel Movanu, tako kot pri novem Vivaru, izjemnega pomena tudi varnost. Posodobljena različica je serijsko opremljena s sistemom  elektronskega nadzora stabilnosti (ESC) najnovejše generacije. Ob tem je bogato založena z vrsto tehnologij pomoči vozniku, s katerimi je varnost vožnje z Movanom dvignjena na odločno višjo raven kot doslej. Med tovrstne rešitve na primer sodi tudi sistem pomoči pri speljevanju navkreber (Hill Start Assist).

Opel Movano bo z novimi motorji ter dodatnimi varnostmi in informacijsko zabavnimi sistemi pripeljal na trg konec poletja 2014.

Opel-Vivaro wp