Volvo XC60, Volvov najbolj prodajan model od leta 2009, je v aprilu presegel mejnik prodanih 500.000 vozil, za kar je potreboval malo več kot polovico desetletja.

Odlični prodajni rezultati modela XC60 so dodatni indikator Volvove močne rasti v preteklih letih in potenciala prihodnosti. Model, ki je v prodaji od leta 2008, je od svoje predstavitve dalje zviševal prodajne številke. V letu 2012 je presegel 100.000 prodanih vozil prvič s 106.203 enotami, medtem ko je bilo v letu 2013 prodanih čez 114.000 avtomobilov. V prvih štirih mesecih 2014 je Volvo prodal 41.920 vozil XC60, kar predstavlja 24,2 % rast v primerjavi z istim obdobjem lani.

»Z XC60 smo dokazali, da lahko tekmujemo na nivoju kot naši nemški konkurenti, kot sta BMW in Audi, to pa nam daje moč, da delamo isto s prihajajočimi modeli,« pove Alain Visser, višji podpredsednik marketinga, prodaje in storitev strank pri Volvu. »To je avtomobil, ki ne predstavlja uspeha samo danes, ampak bo nadaljeval z njim tudi v prihodnosti.«

Destinacija 500.000. Volva XC60 je bila v ZDA. Omenjena država je tudi tržišče, kjer je bilo prodanih največ vozil XC60 (okoli 73.000 enot), sledi Kitajska z okoli 70.000 prodanih vozil in nato Nemčija, Švedska in Velika Britanija.

Je kar nekaj razlogov za uspeh Volva XC60, pravi Alain Visser. Eden je, da je avtomobil prišel na trg ob pravem času, hkrati pa prenaša naprej samozavest, ki je bila zgrajena na uspehu vozila XC90. »Predvsem je XC60 brezčasen model in zelo dober prikaz, za čem stoji blagovna znamka Volvo,« pojasni Alain Visser, »Personalizacija modela s širokim naborom dodatne opreme je tudi eden izmed pomembnih faktorjev njegovega uspeha.«

»Ne vidim razloga, zakaj se ne bi več naših modelov prodajalo prav tako dobro,« zaključi Alain. »Na primer, želimo si, da bo V40 dosegel preko 100.000 prodanih enot v tem letu in vidim zgolj še en korak na naši poti do dolgoročnega cilja, ki je prodati 800.000 vozil letno.«