Limuzinski nabor. – Audi A3 2.0 TDI Ambition

Nemci so fenomeni na področju cenovnega pozicijoniranja vozil. Velikost, oblika, motor, serijska oprema in neskončno dodatne opreme.

Vsaka karakteristika nekaj primakne k ceni želenega vozila. In, ko laiku omeniš, da si za Audija odštel skoraj 40 tisočakov, si bo ta predstavljal, da si verjetno lastiš zajeten kos pločevine.

Audi se je odločil, podobno kot ostale znamke, razširiti paleto modelov. Najnovejši predstavnik je limuzinska izvedba modela A3. Smiselna poteza podjetja, ki bo z elegantno premium limuzino definitivno pridobil nekaj kupcev. Vendar, kdo bo pravzaprav izbral takšno vozilo.

Osnovna cena avtomobila je bolj simbolična ter kupcu prijaznejša. Dodatki so pri štirih krogih usodni. Sem ter tja kakšen bombonček in že pristanemo nekaj pod 40 tisoč evri. To je območje večjega in večnamenskega Audija A4. Če pristavimo še kakšen tisočak se naokoli vozimo z zavidanja vrednim Audijem A5 Sportback, ki povzema lastnosti obeh limuzin. Uporabna eleganca, bi mu lahko rekli.


Ceno A3 limuzine seveda odtehta kvaliteta izdelave, ergonomija, tehnika in bogata oprema. Še zdaleč, da bi limuzinski A3 bil prazen. Serijska oprema Ambition naseli nekaj osnovnih življenjskih potrebščin, ostale stvari pa so plačljive. Športni usnjen volan, strešno okno, parkirni senzorji, dekorativni elementi iz aluminija, sredinski naslon za roke, avtomatska klimatska naprava, ksenon plus, radio MMI, Audi Sound System, navigacija se nahajajo na spisku dodatne opreme. Celo vžigalnik in pepelnik sta plačljiva.

audi a3 sedan 15

Preverjena tehnika.

Audi leži na koncernski MQB platformi, ki se zaradi izbire močnejšega agregata (110 kW) lahko pohvali z večvodilno zadnjo premo. Z njo se izboljša dinamika vozila, predvsem pa udobje v vožnji za katero poleg dobrih sedežev skrbi še izredno dobra zvočna zatesnjenost. Piša vetra skoraj ni slišati niti pri avtocestnih hitrostih, prav tako tudi ne delovanja dizelskega agregata, ki deluje čisto zase v nosu vozila.


Dvolitraš s 110 kW (150 KM) moči in 320 Nm navora se odlično ujame s karakterjem vozila. Moč se prenaša preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika s kratkimi ter natančnimi hodi na sprednji par koles.  Normna poraba je znašala vsega 4,8 litra za sto prevoženih kilometrov, povprečje pa ni preseglo šestih litrov. Prisotnost voznih programov Audi drive select še dodatno prispeva k nižji porabi goriva oziroma ponudi kar se da največ športnih užitkov. V programu Sport se A3 odlično znajde na ovinkasti cesti. Prtljažni dodatek se med vožnjo ne čuti, lega na cesti je odlična, trakcija prav tako. Čeprav ima motor 150 ‘konj’, se zdi, da jih je za vozilo čisto dovolj, saj se enostavno spopade s prevozom oseb in prtljage kot tudi postreže s kančkom dinamike.

Prav dosti pa z Audijem A3 Sedan ne boste vozili. Zadnja klop je utesnjena. Če ne zmanjka prostora za kolena, ga bo za glave zagotovo. Prtljažni prostor je prostorninsko dobro odmerjen, vendar je nakladalna odprtina zelo ozka ter nizka. Mnogim bo težavo predstavljala okrnjena preglednost nad okolico, saj ima limuzina male steklene površine. V ‘kinder’ vzvratnem ogledalu ne boste videli kaj pomembnega, prav tako tudi ne pri parkiranju. Obvezno dokupite še vzvratno kamero. Skozi vetrobransko steklo pa zaradi strmega naklona in precejšnega sedenja nazaj ne boste zaznali preklopa semaforja na zeleno luč.

Še vedno si lahko odprete strešno okno in težavo rešite. Seveda, če za avto odštejete skoraj 40 tisočakov. V nasprotnem primeru raje vzemite uporabno štirico ali pa kar ekskluzivno petico.