Audi R8 LMX ima kot prvi serijski avtomobil na svetu vgrajene laserske dolge luči. Audijev posebni model je že mogoče naročiti, prva vozila pa bodo kupcem začeli dobavljati poleti.

Poleg osupljive dinamike ponuja tudi najsodobnejše tehnologije. Audi ima vodilno vlogo pri razvoju tehnologije avtomobilskih luči. Leta 2008 je Audi R8 kot prvi serijski avtomobil na svetu dobil žaromete s celostno LED‑tehnologijo, leta 2012 so sledili še smerniki z dinamičnim prikazom. Z matričnimi LED‑žarometi, ki so bili prvič predstavljeni leta 2013 v prenovljenem A8, je Audi odprl novo poglavje avtomobilske svetlobne tehnike. Z R8 LMX pri Audiju naznanjajo naslednjo novost – laserske žaromete za dolge luči, s katerimi se je domet osvetlitve ponovno izboljšal. Kombinacija LED in laserskih dolgih luči bo prvič uporabljena 14. in 15. junija na vzdržljivostni preizkušnji 24 ur Le Mansa v novem Audiju R18 e‑tron quattro.

Audi R18 e-tron quattro 2014

Pri novih laserskih dolgih lučeh laserski modul v vsakem žarometu ustvarja svetlobni stožec, ki ima dvakrat večji doseg kot žarometi s celostno LED‑tehnologijo. V vsakem modulu so uporabljene štiri zmogljive laserske diode s premerom samo 300 mikrometrov, ki proizvajajo moder laserski žarek z valovno dolžino 450 nanometrov. Modri žarek se v fosfornem pretvorniku spremeni v belo svetlobo, ki je primerna za uporabo v prometu in ima barvno temperaturo 5.500 K. S takšno svetlobo so ustvarjeni idealni pogoji za človeško oko, voznik lažje prepozna kontraste in se manj utrudi. Laserski žaromet, ki se aktivira pri hitrosti 60 km/h, dopolnjuje LED dolge luči Audija R8 LMX in s svojim velikim dosegom vozniku nudi veliko prednost pri vidljivosti in varnosti. Inteligentna kamera s senzorjem prepozna druge udeležence v prometu in aktivno izključi dolge luči.

R8 poganja sredinsko vgrajeni motor, ima obese z dvojnimi prečnimi vodili in aluminijasto karoserijo, izdelano po principu Audi Space Frame (ASF). Audi R8 LMX je kot coupé na voljo v omejeni seriji 99 vozil. S 5,2‑litrskim motorjem V10 z močjo 419 kW (570 KM) in navorom 540 Nm pri 6.500 1/min pospeši od 0 do 100 km/h v samo 3,4 sekunde. Največja hitrost, ki jo lahko doseže, je 320 km/h, povprečna poraba pa znaša 12,9 l goriva na 100 km (emisija CO2 je 299 gramov na kilometer). Kompaktni 7-stopenjski menjalnik S tronic prenaša sile na stalni štirikolesni pogon quattro. Skupaj z 19‑palčnimi kolesi ima nameščene karbonsko-keramične zavorne kolute, ki imajo pri sprednjih kolesih premer 380 milimetrov. Za ekskluzivno oblikovanimi platišči žarijo rdeče eloksirane zavorne čeljusti. Audi R8 LMX ima spredaj gume v dimenziji 235/35 R 19, zadaj pa v dimenziji 305/30 R 19. Audi R8 LMX bo na ceste zapeljal poleti. V Nemčiji znaša cena osnovnega modela pribl. 210.000 EUR.