Francoz s slovenskim poreklom.

Sloveniji se je v Ivančni Gorici predstavil rekorder “zelenega pekla” – Megane RS Trophy (R). V domačem kraju izpušnega sistema Meganea RS, so nas pri Akrapoviču ob začetku prodaje tega modela prijazno sprejeli in nam na kratko pokazali kako pravzaprav nastane takšen izpuh.

Pod strogim nadzorom varnostnikov in brez fotoaparatov in ostale tehnološke krame smo se odpravili po proizvodnji liniji izpušnih sistemov. Vse se je začelo pred nekaj leti, ko je slovenski Renault na svojo roko naredil lokalni projekt Clia RS Akrapivič, kmalu zatem so Francozi obiskali tovarno v Ivančni Gorici in pred več kot letom dni so tja že poslali prvi primerek prenovljenega Megana RS. Razvoj izpušnega sistema iz titana je potekal približno leto dni, po besedah Igorja Akrapoviča pa vsak razvoj izpuha stane okrog 120 tisoč evrov.


Akrapovičevi razvojniki so Megana RS Trophy s posebnimi 3D kamerami skenirali (predvsem podvozje), večkrat opravljali preskuse na dinamometru, da bi dobili natančne podatke o moči in vse skupaj nadaljevali pri inženirjih, ki so vse skupaj oblikovali. Pri razvoju so aktivno sodelovali tudi Renaultovci, ki so imeli konkretne zahteve glede zvoka. Želeli so, da se iz njega sliši pokanje in da je njegova glasnost na najvišji možni meji. Torej, 75 decibelov. Izpuh je od običajnega za 4 kilograme lažji in prinaša mu za 7,3 kW (10 KM) moči več.

Renault v prodajo zdaj pošilja Megana RS Trophy, ki stane 33.990 evrov. Poleg njega pa je v omejeni seriji (250 primerkov) na voljo še Megane RS Trophy-R, s katerim so podrli rekord na Zelenem peklu (7:53s). A ta je v primerjavi z običajno verzijo za 101 kg lažji, saj nima zadnje klopi, ima lažja platišča in lažja sta športna sedeža s pet točkovnimi varnostnimi pasovi. Njegova cena pa je od “navadnega” RSa višja za 15 tisoč evrov.

bd14 AKR megane RS-39