Neozdravljiva bolezen? – Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium

Še dobro, da nismo več v srednjem veku, kajti če bi bili, si kuge prostovoljno zagotovo ne bi želel testirat. Danes pa je pravzaprav edina povezava med tisto in Fordovo Kugo ta, da se zelo hitro prijema ljudi.

To je Fordov drugi odgovor na trgu SUV vozil, nova generacija je pridobila v dolžino in meni se dopade, da je dosti bolj elegantna kot prejšnja. Baje je pridobila celo večji prtljažni prostor, ta naj bi bil sedaj 70 litrov večji in naj bi meril 480 litrov. Hmm.., no ko smo se z njim štirje odpeljali na tridnevni oddih na morje, je par litrov verjetno nekam odteklo. Prtljažnik pač ni najbolj uporaben, je pa verjetno to ena izmed redkih hib tega vozila.

Takšna izvedenka Titanium s štirikolesnim pogonom stane okoli 34 tisočakov. Morda se vam to zdi veliko a v bistvu ni. Avto je dobesedno naložen z opremo, prtljažnik se odpira in zapira sam, samo brcniti moramo pod njim, sam se bočno parkira, ima navigacijo, gretje sedežev, tempomat, skratka več kot dejansko povprečen uporabnik potrebuje.

Pri vožnji seveda, kot vedno pričakujte dober del Fordove vozne dinamike, dober občutek v zavojih in napreden štirikolesni pogon, ki bo poskrbel za večjo varnost. Motor s svojimi 120 kW (164 KM) moči ponudi zadosti, kljub vsemu, kar more poganjat pa niti ne bo požrešen. Poraba se je zasidrala pod sedmimi litri na prevoženih sto kilometrov. Morda bi lahko bilo daljše le prestavno razmerje, da bi pri avtocestni hitrosti obratomer prikazoval malenkost manj.


Dandanes trend narekuje, da moramo imeti SUVja, če želimo biti IN, in če želite SUVja, Kuga, poleg elegantnega dizajna, ki ga s težka spregledamo resnično ponuja zadosti, pa še vsak sosed vam ga bo zavidal. Seveda pa bo za vsakdanjo uporabo bolj praktičen enoprostornik.