Osupljiva dinamika, najsodobnejše tehnologije, enkraten dizajn, pa tudi prepričljiva učinkovitost in popolna funkcionalnost – novi Leon CUPRA na najboljši način uteleša vrednote znamke Seat.

Emocionalen dizajn je ena od specifičnih odlik Leonove družine. Novi maski dajejo poseben pečat velike odprtine za zajemanje zraka in žarometa, ki sta v celoti zasnovana v LED-tehnologiji. Skupaj poudarjajo suveren videz, kar velja tudi za spodnji del zadnjega odbijača z nakazanim difuzorjem in dvema ovalnima izpušnima cevema. Aluminijasta platišča izstopajo z ekskluzivnim dizajnom. Poleg tega svojstveni oblikovni zasnovi Cupre dajejo piko na i rdeče lakirane zavorne čeljusti ter zatemnjena stranska stekla in zatemnjeno zadnje steklo.

V notranjosti izstopajo športni volan s posebnim, za Cupro značilnim dizajnom in prestavnima ročicama za opcijski menjalnik DSG, ter športni sedeži v temnosivi alkantari z belimi šivi. Kot dodatno opremo je mogoče izbrati črne usnjene sedežne prevleke, prav tako z belimi šivi, ter školjkaste sedeže z izjemno dobro stransko oporo. Pedali in vstopne letve so izdelani iz aluminija.

Cupra 280 se že na prvi pogled razlikuje po svojstvenih 19-palčnih platiščih, lakiranih v titanovi barvi, usmerniku zraka nad zadnjim steklom, napisu CUPRA na zavornih čeljustih in črno lakiranih ohišjih zunanjih ogledal. Posebnost notranjosti so bleščeče črni dekorativni elementi na armaturni plošči.

SEAT LEON CUPRA-009H

Tovarniški podatki navajajo, da je Leon Cupra z oznako 280 in z opcijskim menjalnikom DSG najzmogljivejši model, saj od 0 do 100 km/h pospeši v 5,7 sekunde, medtem ko je z ročnim menjalnikom rezultat za desetinko sekunde slabši. Leon Cupra z močjo 195 kW (265 KM) je komajda kaj počasnejši.Z ročnim menjalnikom za pospešek do 100 km/h potrebuje 5,9 sekunde, z menjalnikom DSG pa 5,8 sekunde. Najvišja hitrost za oba je elektronsko omejena na formalnih 250 km/h, medtem, ko je največji navor 350 Nm je na voljo v širokem območju od 1750 do 5300 vrtljajev.

Leon Cupra je za suvereno predstavo na cesti dodatno opremljen z dinamičnim uravnavanjem podvozja (DCC), elektrohidravlično zaporo diferenciala, progresivnim krmiljenjem, s sistemom Cupra Drive Profile (znana izbira različnih voznih programov), v paketu pa so še serijski LED žarometi.

Osnovni Leon Cupra s tremi vrati je na voljo za 25.992 €, oznaka 280 Leona Cupro podraži za 3.097 €, izbira petih vrat pa stane dodatnih 500 evrov. Letos jih bomo na slovenskih cestah videli okrog 25. Zanimiv je tudi podatek iz ust španskih predstavnikov, da se bodo v bližnji prihodnosti nedvomno znova podali na Nordschleife in skušali izboljšati Renaultov čas.

2014-07-04 18.59.34