Moderni retro.

C4 Cactus je povsem novi nišni model francoske znamke, s katerim želijo za zmerno ceno ponuditi privlačno obliko, udobje in tehnologije za enostavno bivanje v osebnem avtomobilu.

Oblikovno C4 Cactus sicer je posebnež, a ga po drugi strani vseeno odlikujejo čiste in gladke linije, ki niso agresivne, so pa začinjene s posebnimi elementi. Izstopajo zračni dodatki Airbumps, ki so nameščeni na bokih in odbijačih. Na voljo so v štirih barvah (bela, siva, črna, rjava) poleg oblikovne popestritve pa seveda pripomorejo k večji zaščiti avtomobila, posledično pa k nižjim stroškom vzdrževanja. Narejeni so namreč iz posebnega in trpežnega materiala TPU (termoplastični uretan), ki ne potrebuje posebnega vzdrževanja in je precej bolj odporen kot običajna avtomobilska karoserija.


Poseben je C4 Cactus tudi v notranjosti, kjer so vse komande funkcije skrite v osrednjem zaslonu na dotik. Oblikovalci so se potrudili še pri obliki volana, prestavne ročice (oziroma gumbi) samodejnega menjalnika, predvsem pa prednjih sedežev, ki spominjata na klasično zofoiz dnevne sobe.

Svetovna novost je postavitev sovoznikove zračne blazine spravljene pod strop. Novost na “kaktusu” je tudi panoramska streha, ki prepušča le svetlobo, brez toplote.

Citroën C4 Cactus bo na voljo s petimi nivoji opreme in štirimi motorji, ob petstopenjskem ročnem menjalniku bo na voljo tudi samodejni oziroma robotiziran s petimi ali šestimi prestavami. Najcenejša izbira bo C4 Cactus z bencinskim motorjem z oznako PureTech 82 BVM, ki stane 13.900 evrov; dizelski vstopni model je e-HDi 92, za katerega pa je potrebnih 16.800 evrov. Slovenski zastopnik si želi, da bi se za Citroën posebneža C4 Cactus v Sloveniji letos odločilo vsaj 130 kupcev, med tem ko si za prihodnje leto želijo prodajno številko zaokrožiti na 500.

kaktus 2

kaktus 3

kaktus 4

kaktus 5