Nič več “kombi”!

Medtem, ko je bil predhodnik Viano globoko v svoji duši še vedno »kombi«, so novemu razredu V (z novim imenom) namenili drugačno poslanstvo. Predvsem in v glavnem naj bi bil to »osebni avtomobil«. Velik enoprostorec. MPV za prevoz potnikov. In to ne katerih koli, pač pa tistih najbolj petičnih in najzahtevnejših.

Sicer pa je za razred V pomembnih več segmentov. Ciljajo tako na »biznis« sfero, avanturiste kot na večje družine. Primeren je tako za vsakodnevni prevoz poslovnežev, kot »shuttle« za hotelske goste ali sestavni del »rent-a-car« firm. Primeren je za aktivno preživljanje prostega časa v naravi. Tako za prevoz tja, kot za bivanje tam. Mimogrede, model Marco Polo, ki ga dobro poznajo sodobni nomadi prihaja v prodajne salone v drugem kvartalu prihodnjega leta.

Razred V pa je zelo primeren tudi za večje družine, ki tako kot več sedežev potrebujejo tudi še ogromno prostora za prtljago. Tukaj bo vsega dovolj! Novi V je na voljo s 6-, 7- ali 8-sedežno konfiguracijo. Pri tem cena ostaja enaka ne glede na število sedežev, ki ga izberete. V ceniku je menda tudi model s samo dvema sedežema, ki je zato za 2000 evrov cenejši! Možnost izbire sedežev je precejšnja saj izbor sega od sedežnih klopi, običajnih ali komfortnih, do posamičnih in seveda vrtljivih sedežev, nastavljivih, pomičnih in odstranljivih. Sicer pa je V trenutno na voljo le v srednji, oziroma dolgi karoserijski izvedbi (5,14 m) z medosno razdaljo 3,2 metra. Kompaktna izvedba bo na enaki medosni razdalji krajša za 20 cm (krajši zadnji previs), »ekstradolga« izvedba pa bo na podaljšani medosni razdalji (3,43 m) za 20 cm daljša (5,37 m). Novost, ki je pri »kombijih« nismo bili ravno vajeni je tudi samostojno odpiranje šipe na vratih prtljažnika.

MB V poganjajo tri različice dizelskega motorja (200 CDI/110 kW; 220 CDI/120 kW; 250 BlueTEC/140/150 kW). Vsi štirivaljniki s prostornino 2143 ccm. Menjalniki so pri prvih dveh lahko ročni šeststopenjski ali samodejni 7G-TRONIC PLUS, pri najmočnejšem pa le slednji. Pogon ima razred V še vedno speljan na zadnji kolesni par, govori pa se seveda tudi o štirikolesnem pogonu, ki pride na vrsto kasneje. Tudi ta bo zanimiv za marsikoga.

IMG_5667

Osnovna paketa opreme sta dva: V in V Avantgarde, možno pa je izbrati tudi Design paket, ki pomeni nekakšno oblikovno nadgradnjo notranjosti pri obeh. Da o doplačilnih možnostih niti ne govorimo, ki jih je, kot običajno, pri Mercedes Benzu ogromno. Še posebej, če upoštevamo dejstvo, da sedaj razred V prištevajo v program osebnih vozil. To pomeni namreč, da so na voljo vsi sodobni sistemi, ki s(m)o jih navajeni vozniki Mercedesov razredov A, B, C, E, mogoče celo S.

Cenovna politika je tukaj posebno poglavje in vsak kupec je individualist. Vsakemu se posvetijo posebej, kar mogoče pomeni tudi, da vsak dobi svojo ceno! Ampak v ceniku je zapisano, da najcenejši V stane 39.990 evrov, najdražji pa 54.300. Med brati pa – ravno prav opremljen V pride okoli 50 »jurjev«. Ni prav poceni, ne! Zato je morda dobro počakati na projekt »enoletnikov«. Ta naj bi iz poslovnih najemov po enoletni uporabi spravil v promet med »navadne smrtnike« kar nekaj teh (rabljenih) avtomobilov. Za primerno nižjo ceno seveda. Morda projekt sploh ni tako slab glede na to, da se taki in podobni avtomobili ne prodajajo po tako kratkem času. Kakorkoli že, letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 20 do 25 novih V-jev drugo leto pa 60.

PS: Slovencem v razmislek – vinjeta za razred V je, tako kot za Viano, cenejša kot za druge »kombije«!