Jaguar tokat še ostreje napada nemške limuzine. XE je dolg 4672 mm, širok 1850 mm, visok 1416 mm, medosna razdalja znaša 2835 mm, medtem ko prostornina prtljažnika meri 485 litrov. Oblika, ki je precej podobna uveljavljenemu XF-u, ima precej aerodinamično obliko, saj koeficient upora znaša 0.26, skelet je 75-odstotno izdelan iz aluminija, kar Jaguarju XE daje prednost pred tekmeci, saj ti večinoma uporabljajo jeklo. Tako XE S z V6 motorjem tehta 1475 kilogramov.

Motorna paleta bo vsebovala nov dvolitrski dizelski motor s povprečno porabo 3,8 litra in 99 g CO2/km, ki razvija 120 kW (163 KM) in 249 Nm navora, na voljo pa bo še trilitrski V6 motor z 250 kW (340 KM) in z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč pošilja na zadnji par koles. Obema pogonoma v prihodnje sledi še nekaj dodatne ponudbe bencinskih in dizelskih motorjev, kot tudi možnost izbire štirikolesnega pogona.

Pri Jaguarju so ob predstavitvi izpostavili še njihov Incontrol Remote sistem, s katerim lahko uporabniki iOS in Android telefonov na daljavo urejajo nastavitve klimatske naprave, odklepanje in zaklepanje vozila in po potrebi zaženejo motor. Še več bodo razkrili v Parizu.