Honda se podaja v razred majhnih športnih terencev, ki pa ga napada z dimenzijsko velikim modelom HR-V. Ta je z dolžino 4,295 metra najdaljši v razredu, saj je kar 16 centimetrov daljši od nissana juka in malenkostno tudi od opel mokke.

Japonci so po študiji urban SUV avtomobil v serijski obliki za Japonsko že predstavili kot vezela, v Evropi pa se bo imenoval HR-V. Zaobljene linije in “skrite” kljuke zadnjih vrat športnemu terencu dajejo kupejeski videz.

Honda za zdaj skriva še številne podrobnosti svojega novega prodajnega aduta. Zaznamovala naj bi ga predvsem praktičnost. Posodo za gorivo so postavili v sredino vozila, zato lahko pričakujemo za ta razred zavidljiv prtljažni prostor in dovolj prostora za potnike na zadnjih sedežih. Honda obljublja tudi svoj sistem prilagodljivih sedežev, saj bo mogoče zadnje spraviti v ravno dno. HR-V se bo v ponudbi Honde umestil med jazza in športnega terenca CR-V, ki izhaja s civicove osnove. HR-V si torej deli temelje novega jazza, kar bo verjetno veljalo tudi za ponudbo motorjev. Med glavnimi aduti bo zagotovo Hondin novi 1,6-litrski dizelski motor, ki smo ga že spoznali tako v CR-V, kakor tudi v kombilimuzinski in karavanski izvedbi civica.