Francozi bodo atraktivno študijo predstavili ob boku Exalta, na domačem, pariškem avtosalonu. Quartz bo besedah stvariteljev predstavlja kombinacijo SUV-jevske karoserijske oblike in potniške kabine velike, prestižne limuzine.

Študija je sicer dolga štiri metre in pol in široka dobra dva metra osnovana pa naj bi bila na le rahlo prilagojeni platformi EMP2, na katero je postavljen tudi novi 308. O samem oblikovanju verjetno ni potrebno izgubljati besed, velja pa jih nekaj zapisati na račun pogonskega sklopa študije Quartz. Poganja ga namreč “priključni” hibridni sistem, ki združuje bencinski motor in dva električna. Konvencionalna moč prihaja iz 1.6-litrskega motorja z oznako THP, ki razvije kar 199 kw (270 KM) moči in je sprajen s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ločeno na sprednji in zadnji osi je nameščen po en elektromotor s 85 kW moči. Skupna moč torej okrog 368 kW (500 KM).