Ime Scout so si pri Škodi omislili za vozila s terenskim pridihom. Tokrat na slovensko tržišče prihaja že druga generacija Octavie s tem imenom. Od leta 2007 so jih na svetovni ravni prodali kar 53.600 kar ustreza skoraj osmim odstotkom celotne prodaje Octavie Combi.

Škodin križanec je narejen na osnovi aktualne Octavie Combi. Seveda je v vsakem primeru opremljen s štirikolesnim pogonom, katerega ključni del je sklopka Haldex pete generacije. Prav tako je dodobra posodobljena elektronska podpora, ki skrbi za kar najboljši oprijem vseh koles s podlago. Opazna in morda še najbolj radikalna sprememba je oddaljenost od tal, ki je je tokrat za 3,1 cm več (17,1 cm) v primerjavi z običajnim »kombijem«.  Poleg plastičnih obrob pragov, blatnikov in vrat so novost v nova odbijača vstavljeni posebni plastični dodatki v barvi aluminija, serijsko pa so v barvo aluminija obarvana tudi zunanja ogledala (brez doplačila si jih lahko omislite tudi v barvi karoserije). Barv je trinajst, oziroma prav toliko kot jih je na voljo za navadno Octavio. Serijsko so vgrajene strešne prtljažne letve (v barvi aluminija), da gre za model Scout pa opozarjajo tudi napisi na volanskem obroču, pragovih, prestavni ročici in na prednji maski. Tudi prednja maska je nekoliko spremenjena. Posebna na Scoutu pa so tudi 17-palčna alu platišča. Prtljažnega prostora je prav toliko kot v navadnem modelu Combi (če si omislite pravo nadomestno kolo ga je seveda za 20 litrov manj).

Pogonski agregati so trije (1,8 TSI /132 kW DSG; 2.0  TDI/110 kW; 2.0 TDI/135 kW DSG). Kot že prej bodo seveda prodajno najbolj zanimivi avtomobili z dizelskim motorjem, pričakujejo pa, da bo tokrat precej več zanimanja tudi za samodejni menjalnik DSG. Najmočnejši model ima torej enak motor kot Octavia RS le, da ima dodatno še štirikolesni pogon. Dobra lastnost tega avtomobila je tudi ta, da lahko vleče tudi do 2 toni težko priklopno vozilo (prikolica z zavoro), kar je v tem avtomobilskem razredu redkost.

IMG_6008

Opremski paket je tokrat eden in temelji na paketu Elegance, kar pomeni da so avtomobili že v osnovi bolje opremljeni. Za model z bencinskim motorjem bo treba odšteti 31.008 evrov za dizelska modela pa 28.378, oziroma 32.042 evrov.

Prodajo Octavij Scout nameravajo v primerjavi s predhodnim modelom potrojiti kar pomeni, da bi na leto v Sloveniji lahko prodali do 140 vozil. Ponujajo 6-letno jamstvo pri 200.000 prevoženih kilometrih, zanimiv pa je tudi sistem financiranja imenovan en procent (»1%«) pri katerem je za začetek dovolj 10% polog, potem pa kupec vsak mesec šest let  plačuje še 1% od vrednosti avtomobila.

Novost, ki jo ponujajo (vendar žal ne za model Scout), je predelava navadne Octavie Combi v »tovorno vozilo« N1 (820 evrov), ki jo bodo najbolj veseli obrtniki saj je cena tako manjša za davek. Sedaj je pregrada za drugo vrsto sedežev, ker pomeni, da je avtomobil še vedno registriran za pet potnikov (prej le za dva).