V razponu komaj desetih let je Dacia zapeljala že več kot tri milijone kupcev v Evropi in na sredozemskem območju. Trimilijonta Dacia je model Sandero Stepway, ki je bil prodan kupcu v Španiji.

Ključe jubilejnega avtomobila je njegov sveži lastnik Andres Palomo Paz prejel kar  na razstavnem prostoru na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu iz rok Nicolasa Wertansa, direktorja Skupine Renault za svetovno prodajo.


“Dacia je s tremi milijoni prodanih vozil znamke, katere temeljita prenova se je začela pred nepolnimi desetimi leti, edinstven primer v avtomobilski panogi,” je pojasnil Nicolas Wertans, direktor svetovne prodaje Skupine Renault. “Znamka Dacia je ustvarila močno vez s kupci, ki temelji na zaupanju in zbliževanju na osnovi enostavne in jasne obljube. Ta obljuba popolnoma ustreza pričakovanjem kroga kupcev, ki iščejo zanesljiva in varna vozila s sodobno opremo in funkcionalnostjo po dosegljivih cenah.”

Zgodba o uspehu znamke Dacia:

Tudi leto 2014 se kaže kot še eno odlično leto za znamko Dacia, katere prodaja je v prvem polletju zrasla za 24,4 odstotka. Dacia ima najmlajšo paleto vozil na trgu, njena prodaja pa raste v vseh evropskih državah. Znamka je na tem zemljepisnem območju v prvem polletju 2014 dosegla 36,2-odstotno rast prodaje. Na sredozemskem območju je Dacia svoj tržni delež povečala v vseh državah in to navkljub nenaklonjenim gospodarskim razmeram na teh trgih.


Dacia nadaljuje svoj razvoj, saj bodo pred koncem letošnjega leta njena vozila naprodaj tudi v Izraelu. V letu 2013 je Dacia uspešno vstopila na trge kar šestih držav (Velike Britanije, Irske, Danske, Norveške, Cipra in Malte).