Golf R Variant, kot so ga poimenovali v Wolfsburgu, ima čisto vse kar ima običajen “R”, poleg vsega tega pa ima še konkretno večji prtljažnik. Sanjski avtomobil vsakega moškega z družino, ki še ni povsem izživel svojih “bencinskih sanj”.

Pod pokrovom je torej nameščen dvolitrski tubinsko podprt bencinski štirivaljnik, ki razvije kar 300 KM in okrog 380 Nm navora, kar je zares ogromno. Z mesta do 100 kilometrov na uro se požene v 5.1 sekunde in doseže elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro. Motor je sparjen s šeststopenjskim dvosklopčnim DSG-jem, ki moč pošilja na permanenten štirikolesni sistem. Pri Volkswagnu se jasno niso pozabili pohvaliti, da kljub vsej silni moči, Golf R Variant za 100 kilometrov vožnje porabi le 7 litrov goriva.

V primerjavi z običajnim karavanskim Golfom je “R” 20 milimetrov nižje nasajen, poleg tega pa je opremljen z Volkswagnovim progresivnim krmilnim sistemom in tako imenovanim “ESC Sport” programom nadzora stabilnosti. S prodajo evropskim kupcem bodo “ljudski” začeli spomladi prihodnje leto.