Škoda je izdelala Octavio tretje generacije z zaporedno številko 500.000. Jubilejno vozilo – bela Octavia GreenLine – je zapeljalo s proizvodnega traku v Škodini matični tovarni v Mladi Boleslav. Tretja generacija Octavie, ki so jo začeli prodajati v začetku leta 2013, je razred zase in se na trgu izkazuje za zadetek v polno. V Zahodni Evropi je letos do konca novembra prodaja tega uspešnega modela zrasla skoraj za četrtino. 

“Pol milijona vozil, izdelanih v manj kot dveh letih, potrjuje, kako dobro je bila Octavia sprejeta na mednarodnih trgih. Kot ‘srce znamke’ je Škoda Octavia osrednji steber naše strategije rasti. V naslednjih letih želimo rasti še naprej ter z Octavio in privlačno Škodino modelsko paleto navdušiti nove skupine kupcev,” je dejal Werner Eichhorn, Škodin direktor prodaje in marketinga.

Škodo Octavio izdelujejo ne le na Češkem, pač pa tudi na Kitajskem, v Rusiji, Indiji, Ukrajini in Kazahstanu. Kot Škodin največji posamični trg ima Kitajska osrednjo vlogo za znamko in za model. Škoda Octavia je bila na Kitajskem predstavljena sredi leta 2014. In to uspešno: novembra 2014 je model na kitajskem tržišču dosegel 112,4-odstotno rast prodaje.