”Znamka Volkswagen Osebna vozila je že desetič zapored koledarsko leto zaključila z rekordom – prvič so v dvanajstih mesecih prodali več kot šest milijonov vozil. Od leta 2004 so tako obseg prodaje znamke podvojili,” je v Wolfsburgu povedal Christian Klingler, direktor prodaje in marketinga v upravi koncerna Volkswagen in pri znamki Volkswagen Osebna vozila. 

Tudi Družba Audi AG je v letu 2014 zanesljivo presegla prodajni cilj 1,7 milijona vozil: do konca leta je bilo tako prodanih  1.741.100 vozil oziroma 10,5 odstotka več kot leta 2013. Tako je Audi ponovno pospešil svojo rast in z okoli 165.500 dodatnimi kupci zabeležil drugo največjo stopnjo rasti v svoji zgodovini. K močno povečani prodaji so prispevali predvsem priljubljeni športni terenci* (+15,8 %) in modelska družina A3 (+53,2 %), ki je bila v letu 2014 prvič na voljo v svetovnem merilu. Samo v mesecu decembru je Audi dosegel dvomestno rast, tako da je leto zaključil z mesečno 14,7-odstotno rastjo oziroma okoli 150.000 prodanimi vozili v tem mesecu.

Prav tako je leto 2014 znova zaključil s povečanjem prodaje Seat. V letu 2014 je bilo prodanih 390.500 vozil te avtomobilske znamke oz. 10 % več kot leta 2013 (355.000), kar je najboljši rezultat po letu 2007. Največ je k prodaji pripomogel Leon z več kot 154.000 prodanimi vozili in tudi dosegel svoj prodajni rekord.

Škoda je v letu 2014 dosegla novo rekordno prodajo in prvič v svoji 119-letni zgodovini prodala več kot 1 milijon vozil v enem letu. Prodaja vozil na mednarodni ravni se je v preteklem letu povečala za 12,7 odstotka, na 1.037.200 vozil (2013: 920.800). Tržni delež na svetovni ravni se je povišal na 1,4 odstotka (2013: 1,3 odstotka). Samo v mesecu decembru je Škoda povečala prodajo po celem svetu za 16,9 odstotka oz. je prodala 81.900 vozil (december 2013: 70.000). To je bil najboljši mesec december v zgodovini podjetja.