Audi je z novim športnim dvosedom razkril nove oblikovne linije, ki bodo z leti pristale na ostalih vozilih s štirimi krogi na pokrovu motorja. Audi tokrat stavi na ostre linije z veliko odprtino na maski.

Največja novost pri Audiju TT poleg nove oblike je zagotovo Audijev virtualni kokpit in nov MMI terminal. Namesto klasičnih merilnikov je nameščen 12,3-palčni zaslon nepravilne oblike. Ti v osnovi prikazujejo števce, medtem ko so v načinu »Infotainment« v ospredju druge vsebine, kot recimo navigacijski vmesnik. Najbolj športni Audi TTS ima tudi tretji, bolj športen zaslon, kjer je glavni poudarek na merilniku vrtljajev motorja. Zanimiva je tudi rešitev za upravljanje klimatske naprave. Izkoristili so namreč odprtine za dovod zraka in komande namestili kar na ‘turbine’ za dovod zraka. Podobno mesto so našla stikala za gretje sedežev.

Trenutno motorno paleto predstavlja en bencinski in en dizelski motor. Prvi zmore 169 kW (230 KM), medtem ko ima drugi na voljo 135 kW (184 KM). V modelu TTS je dvolitrski benciner navit na 228 kW (310 KM). Šibkejša bencinska različica je opcijsko na voljo tudi z dvosklopčnim menjalnikom S-Tronic in štiri kolesnim Quattro pogonom, ki je serijski za različico TTS. Dizelski TT je trenutno razpoložljiv zgolj z šest stopenjskim ročnim menjalnikom.


V Sloveniji je Audi TT na voljo že za 38.020 evrov.

audi tt 2

audi tt 3


IMAG0857