Volkswagen Gospodarska vozila javnosti prvič predstavlja četrto generacijo prodajno uspešnega modela Caddy. Na svetovni ravni je bilo v enajstih letih prodanih okrog 1,5 milijona primerkov njegove prejšnje, večkrat nagrajene modelske generacije.

To je uspeh, na katerem želi graditi tudi novi Caddy: mestni dostavnik in njegov bratski model, namenjen osebni rabi, sta v marsičem izpopolnjenja in posodobljena. Pogonska tehnika je na najvišji tehnični ravni: novi motorji za Caddy izpolnjujejo določila izpušne stopnje EU6 in so maksimalno učinkoviti.

V ponudbi so štirje dizelski motorji TDI, ki so v osnovi vsi dvolitrski štirivaljniki. Razpon njihove moči sega od 55 kW (75 KM) do 110 kW (150 KM) pri najzmogljivejšem agregatu. Najnižjo porabo ima model Caddy furgon BlueMotion, ki so ga zasnovali posebej za dostavo po mestnih središčih.

Tudi novi 1,4-litrski motor TGI, ki je naslednik priljubljene različice Caddy EcoFuel, porabi samo 4,1 kg zemeljskega plina na 100 kilometrov. Z zmanjšanjem gibne prostornine (downsizing) in s turbopolnilnikom dosega večjo moč kot njegov predhodnik, obenem pa se je poraba zmanjšala za do 28 odstotkov.

Pri bencinskih motorjih so v ponudbi trije agregati: 1,2-litrski štirivaljni TSI z močjo 62 kW (84 KM), 1,0-litrski trivaljni TSI s 75 kW (102 KM) in 1,4-litrski štirivaljni TSI  z močjo 92 kW (125 KM).

V novem Caddyju najdemo številne nove varnostne in komfortne rešitve, ki ščitijo potnike in nudijo podporo vozniku. Caddy ponuja sistem za nadzor prometa Front Assist, ki vključuje tudi mestno funkcijo zaviranja v sili in funkcijo večnaletnega zaviranja. Kot dodatna oprema sta na voljo tudi avtomatski vklop in izklop dolgih luči Light Assist in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Opcijsko je ogrevanje vetrobranskega stekla.

Pri opcijskem avtomatskem uravnavanju razdalje (ACC), ki je aktivno pri hitrosti od 0 do 160 km/h (vozila z menjalnikom DSG) oz. od 30 do 160 km/h (vozila z ročnim menjalnikom), radarski senzor meri in kontrolira razdaljo in relativno hitrost do spredaj vozečih vozil. V kombinaciji z menjalnikom DSG sistem ACC zavira vozilo, na primer v kolonah ali zastojih, po potrebi tudi do popolne zaustavitve.

V kombinaciji z radijskima sistemoma Composition Colour in Composition Media ter radijsko-navigacijskim sistemom Discover Media je mogoče naročiti kamero za vzvratno vožnjo. Opcijski parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist omogoča avtomatizirano parkiranje v vzdolžni (bočna parkirna mesta) in prečni smeri (pod pravim kotom glede na cestišče).

Cene novega Caddyja se na nemškem trgu začnejo pri 14.785,00 evrih (neto, furgon) oz. 15.330 evrih neto (18.242,70 evrov bruto, v izvedbi Conceptline, ki nadomešča prejšnjo izvedbo Startline); cene veljajo za vozilo z osnovnim motorjem TSI z močjo 62 kW in so – upoštevajoč nivo opremljenosti – celo nižje od cen prejšnjega modela. Novi Caddy bo v Nemčiji na trg vstopil ob koncu junija, kmalu po tem pa ga bodo začeli prodajati tudi v ostalih državah. Nemški trgovci bodo naročila začeli sprejemati marca.

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7