Na avtomobilskem salonu v Ženevi se svetovni javnosti predstavlja nova (druga) generacija štirikolesno gnanega Passata Alltrack. S predstavitvijo so kar pohiteli, saj ga na evropskih trgih lahko pričakujemo šele konec septembra.

Ta Volkswagen je res vsestranski – za vožnjo preko visoko ležečih zasneženih prelazov v alpske smučarske kraje, vožnjo s prikolico za čoln po peščenih plažah, ali vožnjo po gradbišču, kjer poteka sestanek z arhitekti – zanj ni ovir. Novi Passat Alltrack širi obzorja aktivnih ljudi. Lahko je potovalni avtomobil, službeno vozilo, vsestranski družinski avtomobil in prostorni športni terenec v enem.

S prilagoditvami za terensko uporabo – odbijači s ščitniki podvozja, suverenimi prevoznimi koti brežine in prevoznimi previsnimi koti, razširitvami pragov, ki so prav tako opremljene s ščitniki podvozja, in robustnimi kolesnimi pokrovi – je njegova karoserija nadvse vzdržljiva, njegov slog pa edinstven. Moderna tehnika hkrati izpolnjuje, kar obljublja njegov robusten videz – Passat Alltrack z odmikom od tal, ki je povečan za 27,5 mm, posebnim programom za terensko vožnjo, ustrezno prilagojenimi asistenčnimi sistemi ter prirejenim podvozjem in štirikolesnim pogonom 4MOTION suvereno in zanesljivo obvladuje tudi najzahtevnejše terene.


Volkswagen v Passatu Alltrack druge generacije, ki sicer temelji na že 8. generaciji Passata, predstavlja pet novih motorjev z direktnim vbrizgavanjem goriva – dva turbobencinska TSI (110/162 kW) in tri turbodizelske TDI (110/140/190 kW) motorje, ki prav vsi izpolnjujejo zahteve izpušnega normativa Euro 6. Motorja TSI in TDI z močjo 110 kW (150 KM) ponujajo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, močnejše različice pa se na cesto serijsko podajajo s 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.

passat alltrack zeneva not

Passat Alltrack je serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom 4MOTION, ki temelji na sklopki Haldex pete generacije in se aktivira, še preden nastopi zdrsavanje. Do izgube vlečne sile tako skoraj ne prihaja. Pri običajni vožnji je gnana samo sprednja prema. Sklopka Haldex opravlja funkcijo vzdolžne zapore, funkcijo prečnih zapor pa na vseh štirih kolesih prevzemajo elektronske zapore diferenciala (EDS), integrirane v elektronski stabilizacijski program (ESC).


Passat Alltrack je v različicah z 2,0-litrskim motorjem TSI z močjo 162 kW (220 KM) in 2,0-litrskim motorjem TDI 176 kW (240 KM) na obeh premah dodatno opremljen še s funkcijo XDS+. Sistem, ki je za vse ostale različice Passata Alltrack na voljo kot doplačilo, pri hitri vožnji skozi ovinke zavira kolesi na notranji strani ovinka in tako optimira krmiljenje. Tehnično gre pri funkciji XDS+ za nadgradnjo elektronske zapore diferenciala.

Vsak Passat Alltrack je serijsko opremljen z izbiro voznih profilov. Poleg programov Eco, Normal, Sport in Individual (v kombinaciji z dinamičnim uravnavanjem podvozja DCC), ki so običajni tudi v drugih različicah Passata, je – kot specifična značilnost v seriji – na voljo dodatni program za terensko vožnjo (Offroad). Ob pritisku na tipko se vsi ključni vozni in asistenčni sistemi v Passatu Alltrack prilagodijo za terensko vožnjo.

Passat Alltrack se lahko pohvali tudi kot idealno vlečno vozilo saj zmore premagati vlečno obremenitev do 2.200 kg. Volkswagen zato za Passat Alltrack, ki ga kupci nadpovprečno pogosto naročajo z vlečno kljuko, nudi novi sistem Trailer Assist, s katerim je manevriranje pri vožnji s prikolico enostavno kot še nikoli prej.

passat alltrack zeneva zad