Jaguar je predstavil novo limuzino XF, ki je v primerjavi s predhodnim modelom za 7 mm krajša in 3 mm nižja. Medosna razdalja vozila je daljša za 51 mm in zdaj meri 2,960 m, s čemer je XF postal najbolj prostorna limuzina v segmentu.

Večina delov avtomobila je narejenega iz aluminija, s čemer je v primerjavi s predhodnikom lažji za 190 kilogramov, torzijska trdnost pa je povečana za 28 %. Razdelitev teže je skorajda popolnih 50:50, podvozje optimizirano, opcijsko pa si bo mogoče omisliti Adaptive Dynamic, ki bo samodejno nastavljal blaženje.

XF bo na voljo z 2-litrskim dizelskim motorjem v različici s 120 kW (163 KM) in 380 Nm ali s 132 kW (180 KM) in 430 Nm navora. Na spisku je tudi 3-litrski V6 twin turbo z 220 kW (300 KM) in 700 Nm navora. Vsi motorji so spojeni z osem stopenjsko avtomatiko, pri osnovnem dizlu je v osnovi vgrajen 6-stopenjski ročni  menjalnik.


XF je dobil novi InControl Touch Pro infotainment z 10,2-palčnim zaslonom, ki ga poganja štirijedrni ARM, v podporo pa je tu tudi SSD disk. Tudi merilniki so digitalni in merijo 12,3 palca, sposojeni pa so iz Jaguarja XJ in Range Roverja. Novi XF bo uradno premiero doživel aprila v New Yorku.

jaguar xf 2