V ponedeljek, 4.5.2015, je iz novomeške tovarne Revoz zapeljal zadnji primerek Clia II Storia. V 17 letih so izdelali skoraj 1,5 milijona primerkov.

S Cliom druge generacije se je tovarna v Revozu močno posodobila in predvsem robotizirala. Zaradi velikega povpraševanje so uvedli tudi stalno nočno izmeno in prvič presegli mejo sto tisoč izdelanih vozil letno. Proizvodnja je sicer leta 1998 stekla skupaj s tovarnama v Flinsu v Franciji in Valladolidu v Španiji. Pred tem je Renault novomeški tovarni zaupal proizvodnjo le uveljavljenih modelov, zato je bil clio II tudi s tega vidika prelomen.

“Clio II, ki smo ga v Sloveniji poznali pod komercialnim imenom clio storia, je v svojem obdobju doživel številne posodobitve tako navzven kot navznoter. Med šestimi različicami je bila najizrazitejša druga, iz leta 2001, poseben izziv pa je predstavljala športna različica clio renault sport, katere proizvodnjo je Revoz kot prva nespecializirana tovarna prevzel leta 2000 ter se še enkrat dokazal kot izrazito prilagodljiva in učinkovita tovarna,” so ob slovesu od clia II zapisali pri Revozu.

Clia druge generacije v Evropi od leta 2013 niso mogli več prodajati, zato se je razvil severnoafriški trg. Prednjačila je predvsem Alžirija. Do danes so v Revozu izdelali 1.490.607 cliov II. Milijonti clio II je iz Revoza zapeljal že maja leta 2006.