Hondino kompaktno rekreativno vozilo (pomen oznake CR-V) je z nami na cestah že od leta 1997. Zgovorne prodajne številke so model okitile z nazivom najbolje prodajan SUV na svetu. Premišljeno načrtovane posodobitve pa bodo CR-V naredile še bolj zaželenega.

Največ sprememb je vidnih na sprednjem in zadnjem odbijaču, drugačna je maska vozila, žarometi in osvežen dizajn aluminijastih platišč. S prenovo je CR-V malenkost zrasel v dolžino in širino, celota pa je postavljena nižje. Pod karoserijo je izboljšana zasnova podvozja, s spremenjenimi nastavitvami vzmetenja in geometrije. Hkrati pa so izboljšave opazne tudi na področju hrupa in vibracij, kjer so s pomočjo novih tesnil vrat, vratnih oblog in dodatno obloženih delov, zmanjšali hrup v potniški kabini.

V notranjosti je nameščena večopravilna enota Honda Connect. Za boljšo uporabniško izkušnjo je tukaj še nova konzola, ki svojo uporabnost nadgradi s 60 milimetrov pomičnim naslonom za roke. Največ pozornosti so namenili aktivni in pasivni varnosti potnikov in ostalih udeležencev v prometu. Kupcem je sedaj na voljo Sensing (Sensor Fusion System), ki za svoje delovanje uporablja lasersko kamero kot tudi radar in s tem še bolj natančno predvidi situacije v vsakdanjem prometu. Med varnostne funkcije spada še zavorni sistem za ublažitev trka CMBS, ki sedaj poleg vozil zazna tudi pešce in bližajoča se vozila. Med funkcijami za udobje pa so se znašli sistem za zadrževanje vožnje po voznem pasu LKAS, prilagodljivi tempomat ACC in pametni prilagodljivi tempomat i-ACC.


Motorno paleto še vedno sestavlja bencinski dvolitrski agregat i-VTEC, ki je s prenovo zadostil zahtevam emisijskega normativa Euro 6. Pri dizelski ponudbi je ostareli 2,2-litrski i-DTEC zamenjal novi, močnejši in bolj varčni 1,6-litrski agregat i-DTEC, ki je na voljo v dveh različicah (88 ali 118 kW). S prenovo so na voljo tudi trije menjalniki, med njimi pa vsekakor velja izpostaviti 9-stopenjski samodejni menjalnik.

Za osnovno opremljeni CR-V z bencinskim agregatom in dvokolesnim pogonom bo potrebno odšteti vsaj 25.370 evrov, medtem ko je cena za dizelsko različico z enako stopnjo opreme 27.490 evrov. Močnejši dizelski agregat s 118 kilovati in štirikolesnim pogonom stane po ceniku 32.740 evrov, vendar s stopnjo opreme Elegance.

honda crv 2


honda crv 2a

honda crv 3

honda crv 4

honda crv 5