Zadnji mesec je oglasne bloke na televiziji polnil spot s prizorom para v azijski restavraciji, kjer možakar naroči ekstra pekočo jed in potem kriči med priganjanjem Peugeota po bližnjih ulicah. Radovednost pri Slovencih vžge, reklama jih je pripeljala v salone in povzročila manjši boom v prodaji ‘tristo osmic’. V bistvu pa reklama ni namenjena zgolj pospeševanju prodaje, pač pa lansiranju začinjenega modela 308 GT.

Peugeot 308 GT je na voljo v kombilimuzinski in karavanski različici. Oba si delite predelave, ki zavzemajo 10 mm znižanje podvozja, 18-palčna platišča, športni pragovi ter nastavki, spremenjena maska ter ‘optični’ dvojni zaključek izpuha.

Športni duh različice GT se je prenesel še v potniško kabino, kjer so strop in obloge v zgornjem delu v antracitni barvi, oblazinjenje pa je prešito z vidnimi rdečimi šivi. Serijsko je na voljo oblazinjenje iz plastificirane tkanine ali alkantare, za doplačilo pa so obloge iz napa usnja Club. Z rdečimi šivi so izdelani tudi poudarki na armaturni plošči, oblogah vrat, zaščitnem mehu prestavne ročice in visokokakovostnih preprogah. Češnja na torti so pedali z aluminijasto oblogo in pragovi vrat iz nerjavečega jekla.

V ponudbi sta dizelski in bencinski motor. Hiter in varčen HDi motor proizvaja 132 kW (180 KM) in 400 Nm navora, medtem ko je v bencinskih vrstah na voljo 1,6-litrski turbo s 151 kW (205 KM) ter 285 Nm navora.

V Sloveniji je potrebno za vstopni bencinski model 308 GT odšteti vsaj 24.960 evrov. Trenutno najdražji Peugeot 308 GT v karavanski različici z dizelskim agregatom ter samodejnim menjalnikom pa vas bo stal 28.830 evrov. K sreči pri Peugeotu ponujajo dobre popuste, ki ob menjavi staro za novo in sočasnem financiranju, spustijo cene vse tja do 21.961 evrov oz. 23.658 evrov za dizelsko gnanega GTja s samodejnim menjalnikom.

peugeot 308 gti

peugeot 308 gti. 1jpg