Od lansiranja na trg spomladi leta 2010 do danes so po celem svetu prodali več kot 330.000 primerkov DS 3. Zdaj so Citroen DS 3 opremili še s povsem novim 6-stopenjskim samodejnim (robotiziranim) menjalnikom zadnje generacije, da bi ponudili še več udobja, dobrega počutja in umirjeno vožnjo in hkrati tudi znižali emisije CO2.

Septembra 2014 je DS3 pridobil žaromete s tehnologijo LED Vision, novembra 2014 motor THP 165 S&S BVM6, zdaj pa je na vrsti šeststopenjski samodejni menjalnik!

Menjalnik (EAT6) vgrajujejo skupaj s trivaljnim bencinskim motorjem PureTech110, ki je opremljen s turbokompresorjem in nudi visok navor že pri nizkih vrtljajih motorja. Rezultat tega je hitrejše in bolj tekoče prestavljanje, boljše vozno udobje, dobra odzivnost in hitri pospeški. V številkah to pomeni: kombinirana poraba goriva 4,7 litrov pri limuzini in 4,9 litrov na 100 kilometrov pri izvedenki Cabrio, emisije CO2 v višini 108 g/km pri limuzini (kar predstavlja 42 g/km oziroma 28 % manj kot pri motorju VTi 120 BVA) in 112 g/km pri izvedenki Cabrio. Avtomobili s tem menjalnikom bodo naprodaj v juniju.

Prednosti menjalnika EAT6:

 hitrejše menjanje prestav (40 % hitreje) po zaslugi nove strategije za sinhrono krmiljenje motorja in menjalnika (tehnologija Quick Shift) in zahvaljujoč vgradnji novega in zmogljivejšega računalnika;

 boljši izkoristek po zaslugi pretvornika s kompaktnejšim torusom in z izboljšanim filtriranjem, ki je omogočil znižanje delovnih vrtljajev motorja, in po zaslugi povečanja območja prestavnih razmerij, s čimer se je hkrati ohranilo zmogljivost pri speljevanju in znižalo število vrtljajev motorja pri najvišji hitrosti;

 nižjo porabo goriva, ki jo je omogočilo zmanjšanje notranjega trenja samodejnega menjalnika (optimizacija lamel sklopke, krmiljenje pretoka oljne črpalke v odvisnosti od obremenitve motorja in oljna črpalka manjših dimenzij po zaslugi spremenjene zasnove hidravličnega razdelilnika).