Mokka je najbolj uspešen SUV razreda v Nemčiji in pravi ambasador Opla po vsej Evropi. Do danes so zanj zabeležili že več kot 400.000 naročil, zdaj pa je postala cenovno dostopnejša in varnejša, saj je za vstop v svet vrhunskega, šepetajočega dizla potrebno odšteti 22.800 evrov.

Sodobne tehnologije podvozja in pogonskih sklopov so le delček tega, zaradi česar se krepi uspešnost Opel Mokke. Po tem, ko je v začetku letošnjega leta ponudbo uspešnega SUV dopolnil motor 1.6 CDTI z največjo močjo 100 kW/136 KM, z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, porabo goriva 4,3-4,1 l/100 km in izpustom 114-109 g CO2/km. Sedaj je z modelskim letom 2016 v Mokki na voljo tudi njegova manj zmogljiva izvedba največje moči 81 kW/110 KM. Novi vstopni dizel se tudi v tej novi vlogi izkaže z odzivnostjo, prijetnim mirnim delovanjem in majhno porabo goriva. Velik vtis naredi z velikim navorom 300 Nm že pri 2000 vrtljajih na minuto. V kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom zagotavlja Mokki pospeške od nič do 100 km/h v 12,5 s. V peti prestavi pa potrebuje za pospeševanje od 80 do 120 km/h le 11,8 s. Ob veliki poskočnosti pa najsodobnejši motor odločno manjša tudi porabo goriva. Mokka z motorjem največje moči 81 kW/110 KM namreč rabi le 4,3-4,1 litra dizelskega goriva za 100 kilometrov, kar predstavlja ekvivalent izpustu 109 gramov CO2 na kilometer v kombiniranem ciklu.