Pri Fiatu pravijo, da malček prinaša kar 1.800 sprememb, a navzven so vidni predvsem novi žarometi z dnevnimi lučmi v tehniki led, rahlo preoblikovane zadnje luči ter prav tako rahlo predrugačena maska ter sprednji in zadnji odbijač.

V notranjosti bomo našli nove, kakovostnejše materiale, multimedijsko napravo uconnect z 12,7-centimetrskim (5-palčnim) zaslonom na dotik, bolje opremljeni modeli pa se bodo lahko pohvalili tudi s TFT zaslonom na instrumentni plošči.

Vsi agregati v prenovljeni motorni paleti ustrezajo emisijskemu standardu Euro6. Pri bencinarjih bosta na voljo 1,2-litrski motor s 50 kilovati (68 KM) ter 0,9-litrski tlačno polnjeni dvovaljnik twinair v različicah z 62,5 in 74 kilovati (85 KM in 101 KM). Dizelska ponudba bo obsegala le 1,3-litrski multijet s 70 kilovati (95 KM), motorno paleto pa bo nekoliko kasneje dopolnila še varčna različica z 1,2-litrskim bencinskim motorjem, bolj aerodinamično karoserijo ter pnevmatikami z nižjim kotalnim uporom.


Prenovljen je tudi robotiziran menjalnik dualogic, ki bo po novem ponujal obvolanske prestavne ročice.

Prenovljeno petstotico bomo spoznali že prihodnji teden na predstavitvi v Torinu.

fiat 500 n3