Francoski multipraktik je z nami že od davnega leta 1996 in očitno enostaven koncept privablja kupce še danes, saj se Berlingo skozi generacije ni kaj prida spremenil. Z zadnjo prenovo pa ostaja takšen kot je bil, le malenkost boljši.

Oblikovalci so Berligu nadeli posodobljen nos, v ponudbo dodali dve novi barvi, potniško kabino opremili z nekaj novimi materiali, sedempalčnim zaslonom na dotik s spremljajočo multimedijo, iz naslova uporabnosti pa se je rodila ideja o odlagalnem mestu na stropu Modutop.

Novost na varnosti strani je sistem Active City Brake oziroma sistem za samodejno zaviranje v sili, ki pomaga preprečevati nalete pri nizki hitrosti vožnje (do največ 30 km/h). Ta sistem ne bo serijski pri nobeni različic, na voljo pa bo od novembra dalje. Po novem je Berlingo opremljen še s parkirnimi senzorji spredaj in to Citroenovci prodajajo kot pomoč pri čelnem parkiranju, še bolj kot to pa bo pri parkiranju prav prišla kamera na zadku.


Motorno paleto sestavljajo pretežno dizelski agregati. Osnovnemu BlueHDi75 sledita BlueHDi100 in BlueHDi120. Vsi izpolnjujejo Euro6 emisijske standarde, pri bencinskih agregatih pa sta na voljo le dva. VTi95 in VTi120.

berlingo 5

Berlingo je na voljo tudi kot furgon. Na voljo sta različici L1 (do 3,7 m3) in L2 (do 4,1 m3), slednja se ponaša s tovornim prostorom največje prostornine 4,1 m3, v katerega je mogoče natovoriti dve evro paleti. Po zaslugi premišljeno izdelanih vrat, kot so široka drsna bočna vrata ali asimetrična zadnja krilna vrata, ki se odprejo do 180°, je tudi enostaven in varen za uporabo.


V primerjavi s predhodnikom so cene minimalno spremenjene, tako je Citroën Berlingo s stopnjo opreme Shine in agregatom BlueHDi 100, 7-palčnim zaslonom ter sistemom za pomoč pri parkiranju po ceniku ocenjen na 21.390 evrov, z upoštevanim popustom pa se cena spusti na 15.684 evrov. Najcenejši je osnovni Berlingo Feel z nameščenim bencinskim agregatom VTi 95, zanj boste morali odšteti vsaj 13.493 evrov.

berlingo 2

berlingo 4

berlingo 1