Nissan predstavlja evropsko verzijo Navare, ki se bo na stari celini prodajala z novim 2,3-litrskim dCi motorjem. K nam prihaja kmalu v začetku novega leta.

Novi model je popolnoma posodobljena različica prejšnje generacije, z robustnim in močnim podvozjem, ki uvaja kopico novih strukturnih rešitev za boljšo vodljivost in praktičnost. Nova NP300 Navara z značajem športnih terencev, ki je zaznamovala osebna vozila, kot so vodilni Qashqai, X-Trail in Juke, prinaša na trg pick-up vozil novo uglajenost, stil, udobje in kakovost osebnega vozila, kot tudi prvorazredne tehnologije.

Nadaljnji dokaz statusa Nissana NP300 Navara predstavlja uvedba proizvajalčeve garancije, ki traja pet let oziroma do prevoženih 160.000 km, ki je na trgu predstavljena prvič in našim strankam zagotavlja popolno brezskrbnost. Ključni element razvoja Nissana NP300 Navara je bila izboljšava delovanja in zagotovljena kakovost vožnje v stilu športnih terencev. Nissan je vse to dosegel z novim petvodilnim sistemom zadnje obese za izvedbo z dvojno kabino, kar nudi bistveno izboljšano udobje med vožnjo in izboljšano vodljivost ter je hkrati 20 kg lažji od prejšnje različice z listnato vzmetjo.

Izvedba s podaljšano kabino ima bistveno posodobljeno različico listnate vzmeti, ki je bila vgrajena v prejšnjem modelu. Ne samo, da je nova listnata vzmet kar 7 kg lažja od prejšnje različice, pri izvedbi s podaljšano kabino ji to omogoča 3,1-odstotno izboljšanje prevoznega kota zadnjih koles in znatno zmanjšanje ravni hrupa na cesti.

Navara, v skladu z Nissanovo inovacijo, uvaja nabor novih tehnologij. Na voljo bo sistem za nadzor okolice kot sistem za zaviranje v sili (FEB) sta priznani varnostni rešitvi športnih terencev in edinstven dodatek trgu pick-up vozil, ki strankam zagotovi bolj napredno tehnologijo kot kdajkoli prej. Ostala varnostna oprema in oprema za udobje, vključuje tudi regulator hitrosti, sistem za nadzor spusta po klancu (HDC) in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HSA), pri čemer je bila vsa oprema razvita v skladu z zahtevami lastnikov NP300 Navara. Vozilo je opremljeno tudi s prostoročnim dostopom, zadnjo kamero in senzorji za parkiranje.

11

V popolnosti preoblikovana notranjost prinaša prvovrstno vožnjo z optimiziranimi elementi potniške kabine, ki vozniku in sopotnikom zagotavljajo najboljšo kakovost, udobje, prostornost in praktičnost. Vozilo obenem zajema tudi dvopodročen sistem za gretje in prezračevanje, tako pri izvedbi s podaljšano kabino kot izvedbi z dvojno kabino, ter nov sistem prezračevanja zadnje kabine in obliko sedežev, ki nudi udobno potovalno okolje.

Glavna novost je novi 2,3-litrski motor, ki je za 24 odstotkov bolj učinkovit od enote upokojenega motorja. Najbolje opremljena različica, ki je na voljo z dvema možnostma zmogljivosti, 118 kW in 140 kW, prvič v svoj segment uvaja tehnologijo z dvema turbopolnilnikoma in nudi izjemno nizke stroške uporabe z bistveno znižanimi emisijami CO2. Nissan NP300 Navara je še en dokaz več, da odlični motorji potrebujejo odličen menjalnik. Model najnovejše generacije bo na voljo z izbiro med dvo- ali štirikolesnim pogonom in možnostjo šeststopenjskega ročnega menjalnika ali sedemstopenjskega samodejnega menjalnika.

Nissan NP300 Navara ima izboljšane zmožnosti za obremenitev in priključitev prikolice, tako da se bodo lahko lastniki, ki potrebujejo zanesljivo in zmogljivo vozilo, vedno zanesli nanj. Nova NP300 Navara je z zmožnostjo obremenitve nad eno tono in dovoljeno težo prikolice 3500 kg pripravljena za najtežja in najzahtevnejša dela ter tudi rekreacijske dejavnosti. Tovorna ploščad je opremljena z Nissanovimi inovacijami v obliki Nissanovega tovornega sistema C-vodil. Lastniki vozila bodo z vodili na predelni steni zadnje kabine in stranicah ploščadi imeli na voljo popolno prilagodljivost pri zavarovanju občutljivega tovora. Brez težave lahko zavarujete tovor najbolj nenavadnih oblik priključnimi klešči, ki drsijo vzdolž C-kanalov. Tovorna ploščad izvedbe z dvojno kabino nudi lastnikom vozila še več, saj je 67 mm daljša od prejšnjega modela in je z dolžino 1.578 mm najboljša v sektorju. Dolžina tovorne ploščadi izvedbe s podaljšano kabino meri 1.788 mm.