Na slovenske ceste je zapeljal povsem novi križanec Tivoli, ki ga zaznamujejo prostornost, praktičnost in možnost izbire štirikolesnega pogona.

Tivoli se s samosvojo obliko postavlja v boj s tekmeci kot so Renault Captur, Citroen Cactus, Suzuki Vitara, Peugeot 2008, … Bolj kot možnost štirikolesnega pogona bo za kupce zanimiva ugodna osnovna cena ter dobro založena opremljenost vozila.

Poleg prostora, kupec dobi dosti varnostne kot zabavne opreme, zapakirane v kvalitetno celoto. Med opremo najdemo novi MP3 avdio sistem in 7-palčni osrednji zaslon, kjer je za doplačilo na voljo navigacijski sistem Tom Tom. Serijski USB vmesnik uporabnikom omogoča predvajanje vsebin z njihovih zunanjih avdio naprav, medtem ko Bluetooth prostoročno telefoniranje omogoča večjo varnost v prometu za vse udeležence.


Z vidika varnosti je serijsko vgrajen sistem ESP, ki nenehno nadzira vse funkcije – hitrost vozila in ravnotežje, moč motorja, uporabo pedal in kot volana, ter nadzira motor in zavore, ko voznik začne izgubljati nadzor v primeru slabih voznih razmer ali naglega zavijanja, k temu pa velja dodati še aktivno zaščito proti prevračanju (ARP), pomožni zavorni sistem (BAS) in zavorni sistem EBD-ABS prenaša zavorno moč na kolesa glede na število potnikov in težo tovora.  Dodatno je Tivoli opremljen s sistemom za pomoč pri speljevanju v klanec ter sistemom za opozarjanje v primeru močnega zaviranja, ki z vklopom vseh smernikov opozori ostale udeležence v prometu na nevarnost trčenja. Samodejnega zaviranja v primeru naleta nima.

423-litrski prtljažnik je dovolj velik za tri velike potovalke, sedeži v drugi sedežni vrsti pa se lahko povsem zložijo v dno, kar še dodatno povečuje prtljažni prostor. Zadnji sedeži tudi nudijo različne kombinacije zlaganja, npr. povsem ravno dno ali klop, deljivo v razmerju 60:40. Tivoli tudi zagotavlja številne odlagalne prostore po avtu, predal v sredinskem grebenu, predal pred sovoznikom, notranji in odprti predal ter tisti v prtljažniku. V žepih prednjih in zadnjih vratih je še predal v katerega lahko shranite 1,5-litrsko plastenko.

Trenutno je v ponubi le 1,6-litrski bencinski motor s 94 kW (128 KM), medtem ko čez dober mesec prihaja še precej bolj zanimiv dizel z isto delovno prostornino in z močjo 85 kW (115 KM). Na voljo sta dva menjalnika, 6-stopenjski ročni in šeststopenjski samodejni menjalnik AISIN. Tivoli bo letno našel okrog sto slovenskih kupcev. Osnovni Tivoli z bencinskim agregatom in opremo Base stane 13.990 evrov. Za dizelsko gnanega Tivolija pa bo treba odšteti najmanj 15.990 evrov.


ssangyong tivoli 2

ssangyong tivoli 3

ssangyong tivoli 4

ssangyong tivoli 5

ssangyong tivoli 6