Bela, rdeča, rumena… – Opel Corsa 1.4 Turbo Color

Če izvzamem podatek, da je nova Corsa narejena na podvozju stare Corse in je zaradi tega identičnih mer, je Corsa pravzaprav čisto nova. Vsega kar se lahko dotaknemo in vidimo je novo. Torej, to je nova Corsa.

Spredaj del avtomobila oblikovno posnema najmanjšega predstavnika Oplove flote, Adama. Na zadku so se znašle luči z večje Astre in Zorro je s sabljo v karoserijo vrezal nekaj potez in s tem ustvaril dinamičen občutek v nepremični podobi. Nove linije so se prinesle še v notranjost, kjer nas pozdravi že znana osrednja konzola z zaslonom na dotik, instrumentna plošča z displejem potovalnega računalnika in kar nekaj dizajnerskih vstavkov. V testnem primeru rumene barve. Clauidija stavi to poletje na rumeno.

Kljub neklasični ohranitvi zunanjih dimenzij, se Corsa še zmeraj hvali z zajetnim prtljažnim prostorom, ki za doplačilo omogoča tudi poličko za ravno dno. Priročno za dnevne nakupe. Manj priročna pa bo na parkiriščih trivratna zasnova Corse, saj so vrata velika kot desno krilo vojaškega Pilatusa in njihova masa ni daleč od mase krila. Zaradi izbire trivratne Corse bodo prijatelji v vaši družbi celo noč hazardirali, kdo se bo vozil na sprednjem sedežu. Plezanje je resda malenkost zahtevno, a ko si enkrat zadaj, ni tako sabo. Le za odtenek večje stransko steklo ne bi škodilo. Vsekakor pa se bosta najbolje v takšni Corsi peljali dve, oziroma štiri osebe. Ob par kilometrskih vožnjah se jih pogojno pelje tudi pet.

Varnost in dobra vozna dinamika!

Tehnično gledano Corsa blesti na področju varnosti, saj je ena prvih v razredu mestnih avtomobilčkov, ki ima sistem za samodejno zaviranje v sili pri hitrosti do 30 km/h. Pri trku te zasuje kup varnostnih vrečk in preventivno pomaga sistem ESP z vsemi podprogrami. Dolgočasna plat avtomobila. Zabavna je sistem Intellilink, poznan iz Adama. Omogoča povezljivost s telefonom, poslušanje internetnega radia, obiska socialnih omrežij, sporočanja…le na vožnjo ni fino pozabiti. Da postane ‘nesocialno’ obnašanje zanimivejše od vožnje, je ‘ekološki’ turbobenciner povsem dovolj, da vam preusmeri pozornost nazaj na cesto.


Zmore dobrih 74 kW (100 KM), povsem dovolj, da občasno pridemo na cilj kakšno minuto ali dve prej. Motor je sparjen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, je zmožen biti varčen mož. Na relacijo spije dobrih 5,5 litrov bencina, kar je konkurenčen podatek za dizelske ropotulice, ki se v malih avtomobili tako ali tako ne izplačajo.

Nova Corsa je torej dokazano nova. Zagotovo ohranja nekaj dediščine s podvozjem zagotovo, ampak je definitivno boljša od predhodnice. Še vedno pa čakam na svetel trenutek namestitve sredinskega naslona za roko.

 


Motor

Turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 16 ventilov, 1.364 ccm, 74 kW (100 KM) pri 3.500/min, 200 Nm pri 1.850/min. Poraba goriva (EU) 6,6/4,4/5,2 l/100 km. CO2: 109 g/km.

Prenos moči

Pogon na  prednji kolesi, Šeststopenjski ročni menjalnik. Gume 195/55 R16 (Continental).

Podvozje in karoserija

Kombilimuzina, 3 vrata, 5 sedežev. Dolžina 4,021 m, širina 1,775, višina 1,479 m. Medosna razdalja 2,510 m. Prtljažnik (normno) 285 l. Posoda za gorivo: 45 l. Mase: prazno vozilo 1.120 kg, dovoljena skupna masa vozila 1.570 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 185

Pospešek 0-100 km/h (s): 13,1

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  6,5

 

Osnovni model (Corsa 1.4 Selection ): 10.090 EUR

Testno vozilo (Corsa 1.4 turbo color edition): 15.930 EUR