Ford z optimizmom vstopa v letošnjo jesen. Prenovili so kompletno floto družinskih Fordov, dobili ravno pravšnjega terenca, poželi nagrade za najboljši motor, vozila se prodajajo kot za šalo ter za nameček na cesto postavili legendarno vozilo.

Od najmanjšega do največjega

Ecosport je nasajen na Fiesto, nekakšen ravno pravšnji terenec, katerega aduti so višji položaj sedenja in lažje vstopanje ter izstopanje iz vozila. EcoSport je na voljo v dveh nivojih opreme z dvema bencinskima in dizelskim motorjem po akcijskih cenah od 16.850 evrov dalje.


ford ecosport

DSC_0005

Kompaktna C-MAX in Grand C-MAX, ki je lahko opremljen s sedmimi sedeži, sta bila ob nedavni prenovi poleg lepotnih sprememb deležna tudi izboljšav na področju novih tehnologij, vozne dinamike in udobja ter motorizacije. Modela, ki se razlikujeta od stebrička B dalje, sta na voljo z dvema izvedbama moči litrskega bencinskega motorja EcoBoost (74 ali 92 kW), bencinskim motorjem 1.6 Ti-VCT (92 kW) ali novostjo, 1,5-litrskim bencinskim motorjem EcoBooost (110 kW). V dizelski paleti najdemo dve izvedbi moči novega 1,5-litrskega motorja TDCi (70 ali 88 kW). Med glavnimi tehnološkimi spremembami so dinamični biksenonski žarometi, ki se prilagajajo tako smeri in hitrosti kot tudi voznim razmeram na cesti, aktivna pomoč pri parkiranju, kamera za opazovanje cestnih razmer ter sistem za preprečevanje naleta pri nižjih hitrostih. Modela sta na voljo s sistemoma Sync 1 ali Sync 2.


Po ceniku je C-MAX na voljo v razponu od  akcijskih 15.370 evrov pa vse do 28.300 evrov. Grand C-MAX je malenkost dražji, od 16.410 pa vse do 29.200 evrov.

Večja družinska enoprostorca S-MAX in Galaxy se razlikujeta predvsem po uporabnosti v zadnjem delu, kjer je Galaxy bolj škatlaste oblike, z dovolj prostora za glave potnikov v tretji vrsti, medtem ko je S-MAX zadržal in še izpilil dinamične poteze s padajočo strešno linijo. Modela sta lahko opremljena z bencinskima 1.5 EcoBoost (118 kW) in 2.0 EcoBoost (176 kW) motorjema ali tremi izvedbami dizelskih motorjev 2.0 TDCi (110 kW, 132 kW, 154 kW z dvojno turbino). Med tehnološkimi novostmi pri znamki med drugim izpostavljajo prilagodljivo krmiljenje, sprednjo kamero z deljenim pogledom, dinamične žaromete LED z zaščito proti bleščanju, bočne zračne blazine za drugo vrsto sedežev, električno prostoročno odpiranje prtljažnih vrat, aktivni nadzor hrupa pri dizelskih motorjih, inteligentni štirikolesni pogon ter varnostni sistem pred naletom pri nizkih hitrostih s prepoznavo pešcev.

Cene za novi S-MAX znašajo med 25.600 in 35.390 evri, medtem ko je za Galaxy treba odšteti med 27.510 in 37.960 evri.

DSC_0013

Glavni akter dogodka je bil novi Mustang. Ukrojen po legendarnem sanjskem avtomobilu iz leta 1964, bo novinec lovil nove kupce tudi na stari celini. V kupejevski in kabrio različici. Za pogon skrbita bencinska motorja, in sicer 2.3 EcoBoost s 233 kW moči, ter dvakrat večji petlitrski V8 motor s 310 kW moči. Oba motorja lahko kombiniramo z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Slovenske cene se začnejo pri 43.100 evrih, kolikor stane kupe z motorjem 2.3 EcoBoost, ter končajo pri 71.400 evrih, kolikor je potrebno pripraviti za kabrioleta z osemvaljnikom in samodejnim menjalnikom.

DSC_0042

DSC_0035

Ford Mustang Photo: James Lipman / jameslipman.com

DSC_0037

 

#ford #mustang #v8 #fastback #mustangfanclub #mustangfanatic #instamustang #mustangsofinstagram #fun #drive #avtofotomarket

A video posted by Avtofotomarket (@avtofotomarket) on