Pri Mitsubishiju so že letos za prihodnje leto (MY16) prenovili svojega Outlanderja. Prenova je predvsem kozmetičnega značaja in zajema tako zunanjost kot notranjost, vseeno pa so pri tem nekoliko popravili tudi določene konstrukcijske značilnosti. Predvsem togost karoserije in zvočno izolacijo…

Najpomembnejši pri videzu avtomobila je seveda sprednji del in oblika Outlanderja že napoveduje tudi kakšni bodo vsi novi Mitsubishiji v prihodnosti. Veliko je svetlečega kroma in črne, prav tako sijajne plastike. Nov odbijač ima vgrajene nove meglenke, nova je LED dnevna osvetlitev, novi pa so seveda tudi žarometi z LED tehnologijo, ki nadomešča ksenonsko. Z osnovno opremo je še vedno v ponudbi tudi halogenska tehnika, najbrž za tiste skeptike, ki jim prav veliko do tehnoloških novosti ni. Novemu obrazu je prilagojena oblika pragov, prav tako pa tudi oblika zadnjega odbijača in nove LED osvetlitve. Zunanje mere avtomobila so ostale identične predhodniku (dolžina 4,7 m).

Notranjost je dobila nekaj novosti predvsem v smislu udobja in počutja. Nova je denimo obloga stropa, nov je tudi volanski obroč z večfunkcijskimi stikali »okrašen« s kromom in usnjem. Nova prednja sedeža sta preoblečena v nove tkanine s poudarjenimi šivi, še največja sprememba pa je menda v precej boljšem bočnem oprijemu (40 % bolje).

IMG_8411

Medtem ko je konstrukcija avtomobila ostala enaka so ob uporabi trdnejšega jekla dosegli večjo togost karoserije, z izboljšano zvočno izolacijo in tesnjenjem pa povečali udobje med vožnjo. Outlander je na voljo seveda (le) s štirikolesnim pogonom, ki ostaja tak kot pri predhodniku. Je popolnoma avtomatiziran, tudi izbiro med načini prenosa (zapora diferenciala) pa s pritiskom na gumb prepustimo elektroniki.

Outlander je še vedno možno dobiti kot pet- ali sedemsedežnik. S stopnjami opreme Intense ali Intense + (glej CENIK). Če pa upoštevamo število sedežev in menjalnikov (ročni ali samodejni) je različic pet. Med motorji je na voljo le eden in sicer 2,2-litrski dizelski agregat z močjo 110 kW (150 KM) in normno porabo goriva med 5,3 in 5,8 l/100 km. Menjalnika sta kot rečeno dva: petstopenjski ročni ali sedemstopenjski samodejni. Odločitev, da bencinskega agregata ne ponujajo temelji na dejstvu, da je povpraševanje po njem zelo majhno. Je pa tokrat novost v ponudbi petsedežnik (Intense+) tudi z ročnim menjalnikom (prej le samodejnim!), po kakršnem so kupci najbolj povpraševali. Sicer so se potem odločili za sedemsedežnik in pri tem dobili tudi navigacijo. Novost v opremskih paketih je tudi možnost oseben izbire (personalizacija) nekaterih dodatkov. Na primer modra osvetlitev tal kabine, pragov, izbira okrasnih panelov v notranjosti ali kromiranih ogledal, pragov in kljuk, zaščita prtljažnika… Paket Hikari, kot ga imenujejo stane 700 evrov, kar je bistveno manj kot, če bi elemente naročali posamezno. Na voljo je osem karoserijskih barv, vse več ali manj umirjene, nov odtenek pa je rjav. Seveda so na voljo tudi nova 18-palčna platišča.

Na trg gledajo optimistično, saj pričakujejo letno prodajo s sedanjih 65 avtomobilov povečati vsaj na 90 letno. Kar pri očitno sprejemljivih cenah od 29.990 evrov naprej najbrž na bo težko. Če upoštevamo še njihovo bogato tradicijo med terenskimi vozili in tudi modernimi SUV-i, ter sloves znamke med štirikolesno gnanimi avtomobili bo to še toliko bolj uresničljivo.